Jeg magter snart ikke flere dårlige nyheder:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Anonym trådstarter

Er 7+4 i dag

Vi har været igennem Ivf, og er blevet gravid med et fryseæg.

Har lige været til scanning, og selvom der var hjerteblink så var bebs alt for lille, og skal til scanning på tisdag igen for at se om den er vokset. Men forstår ikke for nu siger de jeg kun er 7+1. Jeg ved præcis hvornår jeg havde sidste mens, og ægløsning, Da det hele forgik i naturlig cyklus..

Forhelved, vi er bare så trætte af det, hvorfor skal alt bare være så besværligt

Havde bare lige behov for at komme ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Ciss

Anonym skriver:

Er 7+4 i dag

Har lige været til scanning, og selvom der var hjerteblink så var bebs alt for lille, og skal til scanning på tisdag igen for at se om den er vokset. Men forstår ikke for nu siger de jeg kun er 7+1. Jeg ved præcis hvornår jeg havde sidste mens, og ægløsning, Da det hele forgik i naturlig cyklus..

Forhelved, vi er bare så trætte af det, hvorfor skal alt bare være så besværligt

Det der er rigtig hårdt!

Krydser fingre for, at alt er som det skal være!

Anmeld

8. november 2011

Na-Wi

Anonym skriver:

Er 7+4 i dag

stort til dig

Anmeld

8. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Er 7+4 i dag

Et trøsteknus herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Tak skal i have

Tiden bliver bare lang til på tirsdag, kan slet ikke overskue at der skal gå en hel uge før vi ved om vi er købt eller solgt

Anmeld

8. november 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Er 7+4 i dag

Blot en tanke - men kunne det ikke evt være at ægget måske har været lidt længe om at sætte sig fast, og dermed vokse? aner ikke om det kunne hænge sådan sammen, men man har da lov at håbe.

Indtil i skal til scanning igen, synes jeg at i skal holde fast i at der VAR hjerteblink. Det er da positivt! Prøv at tro på det, slap af og pas på dig selv, så du giver den lille bebs bedst mulige vilkår.

kæmpe  herfra og 

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Blot en tanke - men kunne det ikke evt være at ægget måske har været lidt længe om at sætte sig fast, og dermed vokse? aner ikke om det kunne hænge sådan sammen, men man har da lov at håbe.

Indtil i skal til scanning igen, synes jeg at i skal holde fast i at der VAR hjerteblink. Det er da positivt! Prøv at tro på det, slap af og pas på dig selv, så du giver den lille bebs bedst mulige vilkår.

kæmpe  herfra og 

Vi har også besluttet at vi må prøve at tænke positivt, for der er jo som sagt hjerteblink

Tusind tak for svar, det betyder rigtig meget, og sætter jo lidt tanker igang. Vi håber..

Anmeld

8. november 2011

Ludo

Hej.

Jeg syntes i også skal se positivt på det for der var jo hjerteblink og det er jo det vigtigste.

Jeg er også blevet gravid med ivf og et fryseæg i egen cyklus, jeg fandt så ud af at jeg var 10 dage længre henne end hvad man regnede med så det er meget forskelligt selv om man ved dato for sidste mens og ens cyklus og det hele. Kan også være datoen bliver rykket igen senere i graviditeten også selvom du har alle datoer og det hele.

Stort tillykke med den lille spire

Anmeld

8. november 2011

Dinsen

Som de andre skriver så fokuser på der var en dejlig lille hjerte som slog.. Har selv en bebs som er noget for lille så kan sagtens forstå hvordan du har det... Du er velkommen til at skrive hvis du får lyst.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.