iiih, vil ha svar nu! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. november 2011

GønskE

Hel alle damer og få mænd.

Jeg er i dag 6+3, så vidt jeg ved, men ved ikke hvor lang min cyklus er, da jeg blev gravid lige efter p-pille stop..

kan man godt beregne den ud fra da man var på p-piller? for der var 21 dage på piller, og fik det 4 dage efter, ergo = 25 dage.. og skal jeg gå efter den, er jeg jo 6+6 i dag.

og har siden igår fået rigtig kvalme, der er der hele tiden, så slemt, at jeg ikke kan sidde ved siden af i bilen, skal køre, ellers bliver jeg utrolig køresyg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

eliasogmor

GønskE skriver:

Hel alle damer og få mænd.

Jeg er i dag 6+3, så vidt jeg ved, men ved ikke hvor lang min cyklus er, da jeg blev gravid lige efter p-pille stop..

kan man godt beregne den ud fra da man var på p-piller? for der var 21 dage på piller, og fik det 4 dage efter, ergo = 25 dage.. og skal jeg gå efter den, er jeg jo 6+6 i dag.

og har siden igår fået rigtig kvalme, der er der hele tiden, så slemt, at jeg ikke kan sidde ved siden af i bilen, skal køre, ellers bliver jeg utrolig køresyg!

har det  på samme måde.. men hvad er det du vil have svar på???

Anmeld

8. november 2011

GønskE

eliasogmor skriver:

har det  på samme måde.. men hvad er det du vil have svar på???

og jeg skal regne med de 25 dage som min cyklus eller?

Anmeld

8. november 2011

eliasogmor

GønskE skriver:

og jeg skal regne med de 25 dage som min cyklus eller?

hmmm.. det vil jeg jo mene.... aner heller ikke hvorlang min er.. da jeg blev gravid fluks efter  p pille stop..men er ret sikker  på hvilken dato baby blev lavet...men hvad skal du bruge den til???

Anmeld

8. november 2011

GønskE

eliasogmor skriver:

hmmm.. det vil jeg jo mene.... aner heller ikke hvorlang min er.. da jeg blev gravid fluks efter  p pille stop..men er ret sikker  på hvilken dato baby blev lavet...men hvad skal du bruge den til???

beregne min termin, for den ved vi ikke 100, og så vil man altid gerne være længere henne

Anmeld

8. november 2011

eliasogmor

GønskE skriver:

beregne min termin, for den ved vi ikke 100, og så vil man altid gerne være længere henne

men den regner man jo ud efter første mens dag i sidste mens ..gør man ik???

Anmeld

8. november 2011

GønskE

eliasogmor skriver:

men den regner man jo ud efter første mens dag i sidste mens ..gør man ik???

jo, men så sætter den automatisk din cyklus til 28, men hvis min er 25, så jeg jo 3 dage længere henne end beregnet, ergo tættere på 12 uge

Anmeld

8. november 2011

eliasogmor

GønskE skriver:

jo, men så sætter den automatisk din cyklus til 28, men hvis min er 25, så jeg jo 3 dage længere henne end beregnet, ergo tættere på 12 uge

nåh... på den måde.. men skulle du ikke scannes  i denne uge???

Anmeld

8. november 2011

GønskE

eliasogmor skriver:

nåh... på den måde.. men skulle du ikke scannes  i denne uge???

jo fredag 11.10 i næstved men er såååå utålmodig!

Anmeld

8. november 2011

eliasogmor

GønskE skriver:

jo fredag 11.10 i næstved men er såååå utålmodig!

der skal jeg til læge.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.