Må jeg se din vasketøjskurv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

K&S

JulieE skriver:

Vi købte dem i Bahne i Rødovre på tilbud til 200-300 kr (kan ikke huske det helt nøjagtigt, men det var i det prislag). Vores er grå, men de fås i mange farver incl orange og lilla 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

K&S

Simon's moar <3 skriver:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70118968/

Jeg har 3 af dem her fra Ikea, de koster nemlig kun 29 kr., og så sortere jeg tøjet, når det bliver smidt til vask, i stedet for at gøre det, når det skal vaskes  

Vi har slet ikke plads til så meget, den står nemlig ude på badeværelset

Manden har leget Handy-Manny i dag og repareret den anden, så den kan holde lidt endnu

Anmeld

11. november 2011

K&S

akskovmose skriver:

Her har vi 6 af de altmulig plastik kurve, man kan få i alverdens farver.

1 lys kogevask

1 mørk kogevask

1 sort 30 grader

1 rødlig 30 grader

1 mørk bl 30 grader

1 lys 30 grader

når kurven er fyldt op, passer den til en maskinefuld.. Vi er 2 voksne og 4 børn, så vaskemaskinen er ALTID igang, og kurvene hurtigt fyldt op.. Men det fungere rigtig godt..

Smart, men også pladskrævende - vi har ikke så meget plads ude på badeværelset

Manden har leget Handy-Manny i dag og repareret den anden, så den kan holde lidt endnu

Anmeld

11. november 2011

akskovmose

K&S skriver:

Smart, men også pladskrævende - vi har ikke så meget plads ude på badeværelset

Rart med en handymand ved hånden :-)

Vores badeværelse er også meget lille.. Men de står langs væggen i bryggerset, ved vaskemaskinen, på den måde meget praktisk :-)

Anmeld

11. november 2011

K&S

akskovmose skriver:

Rart med en handymand ved hånden :-)

Vores badeværelse er også meget lille.. Men de står langs væggen i bryggerset, ved vaskemaskinen, på den måde meget praktisk :-)

Hehe, han er normalt ikke særlig handy, så det er om at rose ham, når han gør det godt

Vi bor i lejlighed, så har intet bryggers - vores vaskemaskine er på badeværelset

Anmeld

11. november 2011

akskovmose

K&S skriver:

Hehe, han er normalt ikke særlig handy, så det er om at rose ham, når han gør det godt

Vi bor i lejlighed, så har intet bryggers - vores vaskemaskine er på badeværelset

Ja så er det udelukket :-)

Det er med at give dem et skulderklap når de fixer det man lige har brug for.. 

Anmeld

11. november 2011

K&S

akskovmose skriver:

Ja så er det udelukket :-)

Det er med at give dem et skulderklap når de fixer det man lige har brug for.. 

Anmeld

11. november 2011

henh01

K&S skriver:

WOW, det er mange penge for en vasketøjskurv

Ja det er det, men for mig er det de små ting i mit hjem der viser hvem jeg er og den vasketøjskurv er bare SÅ meget mig!

Det skal også lige siges at den står fremme i soveværelset/Noams værelse hvor der er mange der kommer ind

Jeg har også kommet til at købe en pude/taske til min bærbare til 500 kr fordi der var en sød lille fugl på, men den viser også virkelig hvem jeg er. Det gør hele mit hjem faktisk.. hahaha

Anmeld

11. november 2011

K&S

henh01 skriver:

Ja det er det, men for mig er det de små ting i mit hjem der viser hvem jeg er og den vasketøjskurv er bare SÅ meget mig!

Det skal også lige siges at den står fremme i soveværelset/Noams værelse hvor der er mange der kommer ind

Jeg har også kommet til at købe en pude/taske til min bærbare til 500 kr fordi der var en sød lille fugl på, men den viser også virkelig hvem jeg er. Det gør hele mit hjem faktisk.. hahaha

Det kan jeg godt forstå, jeg elsker også at finde specielle ting til hjemmet, men vores vasketøj står ude på et badeværelse, hvor kun vi kommer - vi har et seperat toilet

Anmeld

11. november 2011

henh01

K&S skriver:

Det kan jeg godt forstå, jeg elsker også at finde specielle ting til hjemmet, men vores vasketøj står ude på et badeværelse, hvor kun vi kommer - vi har et seperat toilet

Havde min vasketøjskurv skulle stå "gemt" af vejen så havde jeg bestemt heller ikke brugt 1000 kr. Men jeg synes nu den er alle pengene værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.