NF scanning i Hjørring - erfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Mor, Skilt,Bonusmor

Jeg er blevet indkaldt til min første offentlig scanning, og jeg synes faktisk lidt det brev virker en enelse formanende/løftet pegefinger.. Men de må jo ha haft nogle tilfælde hvor man kom slæbende med hele familien, og var krævende omkring billeder osv..

I hvert fald står der bla at man kan få 1 billede, mod betaling..

Jeg havde måske forestillet mig at man fik bare et par stykker mere, og måske fra lidt forskellige vinkler.. Desuden er jeg lidt nysgerrig omkring, hvad prisen mon er for de her billeder.. Nogen der har været der, som kender prisen og om man kan få lov til at få mere end et billede, selvfølgelig mod betaling, for billederne pr stk???

Til min tidlig scanning fik jeg 6 billeder og en dvd af hele scanningen, dog uden lyd - for 600kr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

bullerbassen

DET Poulsen skriver:

Jeg er blevet indkaldt til min første offentlig scanning, og jeg synes faktisk lidt det brev virker en enelse formanende/løftet pegefinger.. Men de må jo ha haft nogle tilfælde hvor man kom slæbende med hele familien, og var krævende omkring billeder osv..

Jeg havde måske forestillet mig at man fik bare et par stykker mere, og måske fra lidt forskellige vinkler.. Desuden er jeg lidt nysgerrig omkring, hvad prisen mon er for de her billeder.. Nogen der har været der, som kender prisen og om man kan få lov til at få mere end et billede, selvfølgelig mod betaling, for billederne pr stk???

Til min tidlig scanning fik jeg 6 billeder og en dvd af hele scanningen, dog uden lyd - for 600kr..

Er blevet skannet i Hjørring , mener de koster 40 - 50 kr men er ikke sikker

Anmeld

8. november 2011

hekran

DET Poulsen skriver:

Mener også det er omkring 40 kroner. Men jeg er også kommet afsted med to billeder til samme pris. Hør lægen ad, om han ikke kan give et ekstra

Anmeld

8. november 2011

Jibbe

Jeg synes da det er en fin henstilling de kommer med. De må jo have oplevet at der er mange med til scannningen som alle gerne vil se noge og det er der ikke tid til! Der er vigtigere ting de skal bruge deres tid på. Så synes det er helt ok.

Vi fik 4 el 5 billeder for 1 billedes pris! Men min mand sejler og så mente hun at han da skulle have lidt at se på :-) så de er altså rimelige når man først sidder der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.