Hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Frk Mig

Hej piger

Jeg er idag gravid i uge 27+6 .. igår havde jeg de sygeste smerter i maven som gik ned i underlivet og videre ned i mine lår .. Jeg måtte have manden til at hjælpe mig op af trapperne for at komme i seng ..

Idag da jeg vågnede var det blevet en smule bedre .. Men kan mærke det er ved at komme igen .. Og det gør bare en smule nas .. Så ville høre om der var andre det har oplevet det og hvad i gjorde?

Jeg vil ikk virke pylret og så ringe til fg endnu hvis det nu bare er noget der går over af sig selv .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

ninnaa

Frk Mig skriver:

Hej piger

Jeg er idag gravid i uge 27+6 .. igår havde jeg de sygeste smerter i maven som gik ned i underlivet og videre ned i mine lår .. Jeg måtte have manden til at hjælpe mig op af trapperne for at komme i seng ..

Idag da jeg vågnede var det blevet en smule bedre .. Men kan mærke det er ved at komme igen .. Og det gør bare en smule nas .. Så ville høre om der var andre det har oplevet det og hvad i gjorde?

Jeg vil ikk virke pylret og så ringe til fg endnu hvis det nu bare er noget der går over af sig selv .. 

hej søde .

Jeg har ikke prøvet helt det samme, mit sidder i lænden der har jeg mange smerter .

men synes du skal ringe til jordmor eller fødegangen , heller en gang for meget end en for lidt, de er meget søde og venlige og de er der for at give dig en tryg graviditet .

knus

Anmeld

9. november 2011

Frk Mig

ninnaa skriver:

hej søde .

Jeg har ikke prøvet helt det samme, mit sidder i lænden der har jeg mange smerter .

men synes du skal ringe til jordmor eller fødegangen , heller en gang for meget end en for lidt, de er meget søde og venlige og de er der for at give dig en tryg graviditet .

knus

jeg ringede til jm og skal op til hende imorgen

Anmeld

9. november 2011

Dinsen

Det lyder godt.. Det er altid en go ting at få "de kloge" til at se på det!

Anmeld

9. november 2011

ninnaa

Frk Mig skriver:

jeg ringede til jm og skal op til hende imorgen

Okay super .

Held og lykke med det

Anmeld

9. november 2011

Frk Mig

ninnaa skriver:

Okay super .

Held og lykke med det

tak søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.