Indbosforsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2011

PsychedeliC

Hej.. jeg står og har fået stjålet min cykel som jeg bruger meget hver dag, jeg cykler 30-40 km om dagen på den, så den er meget vigtig for mig. Så går det op for mig at jeg ingen inbosforsikring har. Alle de andre steder jeg har boet har det fulgt med men jeg er lige flyttet til Valby i sidste måned hvor det er mit helt eget sted og der er nogle ting jeg ikke er kommet helt på plads med endnu blandt andet forsikring..

Mit spørgsmål er så hvilken indbosforsikring i kender til som er billigst?

På forhånd tak for svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

camilla_agermose

Ring rundt og hør det er jo meget forskelligt fra hvilke dækninger og summer du har.

- tit kan du også bare bestille et tilbud på mail, men som hovedregel er det jo billigst der hvor du har din ulykkes forsikring m.m. da de kan give samlerabat.

Cyklen må du selvfølgelig selv punge ud med, men det er du vel også klar over

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

camilla_agermose skriver:

Ring rundt og hør det er jo meget forskelligt fra hvilke dækninger og summer du har.

- tit kan du også bare bestille et tilbud på mail, men som hovedregel er det jo billigst der hvor du har din ulykkes forsikring m.m. da de kan give samlerabat.

Cyklen må du selvfølgelig selv punge ud med, men det er du vel også klar over

Ja der er ikke så meget andet end at betale for en ny cykel synes bare ikke pengene rækker til det ..

Den ulykkes har jeg heller ikke kom jeg i tanke om .. omg, det bliver en stram december tror jeg..

Anmeld

8. november 2011

camilla_agermose

Øv øv.

Ring/skriv rundt, kan næsten ikke anbefale nogen, men prøv at gå ind på www.fogp.dk

fx. http://www.forsikringsguiden.dk/Indbo/Sider/Sporgsmal.aspx?step=1&requestId=47ff05db215640e3bc8050a97b536508

Priserne er vist kun vejledende og du får klart det mest rigtige svar ved at kontakte selskaberne selv.

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

Øv øv.

Ring/skriv rundt, kan næsten ikke anbefale nogen, men prøv at gå ind på www.fogp.dk

fx. http://www.forsikringsguiden.dk/Indbo/Sider/Sporgsmal.aspx?step=1&requestId=47ff05db215640e3bc8050a97b536508

Priserne er vist kun vejledende og du får klart det mest rigtige svar ved at kontakte selskaberne selv.

Tak skal du have . Sidder lige og kigger på det

Anmeld

8. november 2011

camilla_agermose

PsychedeliC skriver:

Tak skal du have . Sidder lige og kigger på det

Ved ikke hvor gammel du er, men hvis du er under 21 så er du, hvis du bor helt alene dækket af dine forældres indbo forsikring.

Held og lykke med at søge efter tilbud.

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

Ved ikke hvor gammel du er, men hvis du er under 21 så er du, hvis du bor helt alene dækket af dine forældres indbo forsikring.

Held og lykke med at søge efter tilbud.

Jeg er 21 desværre men tak

Anmeld

8. november 2011

jydeinden

PsychedeliC skriver:

Hej.. jeg står og har fået stjålet min cykel som jeg bruger meget hver dag, jeg cykler 30-40 km om dagen på den, så den er meget vigtig for mig. Så går det op for mig at jeg ingen inbosforsikring har. Alle de andre steder jeg har boet har det fulgt med men jeg er lige flyttet til Valby i sidste måned hvor det er mit helt eget sted og der er nogle ting jeg ikke er kommet helt på plads med endnu blandt andet forsikring..

Mit spørgsmål er så hvilken indbosforsikring i kender til som er billigst?

På forhånd tak for svar 

tvivler på vores er billigst, men vi giver 3400 om året for indbo og ulykkes forsikring hos gf  

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

jydeinden skriver:

tvivler på vores er billigst, men vi giver 3400 om året for indbo og ulykkes forsikring hos gf  

Jeg har lige mailet til dem for at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.