Lussingesyge i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2011

hellemor85

Jeg er 32+5, ville det stadig være farligt at få lussingesyge når jeg er så langt henne? Og hva kan der ske? Der er 1 der har fået det i min datters vuggestue og det er en dreng hun leger meget med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Livsmor

Tjek med lægen, men ikke der er fare når du er så langt henne.

Anmeld

8. november 2011

hellemor85

Jeg har spurgt læge sekretæren som siger det er lige farlig uanset hvor du er i graviditeten, men hun ville lige snakke med lægen og ringe tilbage..

Anmeld

8. november 2011

hellemor85

Nå har lige snakket med læge sekretæren igen. Må ikke komme nede i vuggestuen og skal bruge håndsprit til min datter og jeg selv. og skal ha taget blodprøve i morgen.. Øv troede faktisk lidt at det ikke gjorde noget i dette stadie...

Anmeld

8. november 2011

Rødhætte

Er du blevet testet for om du har haft det som barn.. 75 % har nemlig haft det..

Anmeld

8. november 2011

Ciss

Oj, her er vist noget, jeg burde vide noget om, men jeg er helt blank.

Hvad er lussingesyge?

Anmeld

8. november 2011

Mamalou

Jeg var ude for det samme under min graviditet. Dog var det min bonusdatters børnehave, der var udbrud i, så risikoen for smitte var ikke så stor, som i din situation.

Jeg havde dog haft lussingesyge, hvilket blev påvist ved blodprøve (som du også skal have). Størstedelen har haft lussingesyge, og det er en sygdom man kan have uden det opdages, da mange blot får lidt feber og røde kinder.

Krydser fingere for, at du har haft lussingesyge 

Anmeld

8. november 2011

hellemor85

Jeg har ikke haft lussingesyge af hva jeg ved, men jeg skal have taget blodprøve i morgen og så må jeg se. Indtil videre "regner" jeg med at jeg har haft, så jeg ikke skal gå og bekymre mig

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

I min søns vuggestue hænger de sedler op og advare gravide og fortæller at de skal kontakte læge. De skriver ikke noget om hvor langt henne man skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.