sover hele tiden!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. november 2011

MariaJulie

min lille elias på 9 uger (født 2 uger over tid) er på vej ind i et tigerspring. denne gang synes jeg at han er konstant træt! har nogle prøvet det samme?

han kan vågne op, og være vågen i et kvarter, og allerede begynde at pive lidt fordi han er træt. jeg lægger ham, og han sover med det samme og sover lææænge (kun før eftermiddag). Ved eftermiddagstid tager han små lurer, men hele tiden! nogle gange er han så træt, at når han vågner og det er 4-5 timer siden han har fået mad (jeg ammer), så vil han ikke spise. han virker super overtræt når jeg lægger ham til og græder bare end til han bliver lagt i seng. heldigvis skal der bare en lille powernap til at han gider spise. så det er ikke fordi der går 7 timer mellem måltiderne. han får de 6 måltider han min. skal have.

et andet spørgsmål. kender i det at hvis man sover alt for mange timer om natten (før baby kom ) så er man endnu mere træt! kan en baby sove for meget, og simpelthen blive mere og mere træt?

når han er vågen virker han ikke sløv, tværdigmod! han har ikke feber og virker ikke utilpas. bare meget træt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Lone Jakobsen

har du snakket med din sundhedsplejerske om det?

tager han på som han skal? følger hans udvikling andre børns på den alder?

umiddelbart mener jeg at det er naturligt at små børn sover meget, men de skal ikke sove så meget at de ikke får spist det de skal. jeg ville nok lige snakke med sundhedsplejersken (hvis du ikke allerede har gjort det) bare for en sikkerhedsskyld.

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.