SA hvornår kan man teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. november 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg er ret sikker på at jeg over den sidste uge har haft endnu en SA..

Testede posigtiv dagen før at min SA begyndte

Men nu tænker jeg så på hvornår vil jeg kunne tage en g-test og den vil vise negativ vis der ikke er en gravilitet i nu.?

Vi er blevet enige om at prøve igen med det samme men ville gerne være sikker på det var en sa og ikke bare en blødning tidligt i graviliteten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

1012lmp

Jeg ville teste så snart du ikke bløder mere!

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Jeg ville teste så snart du ikke bløder mere!

Stoppede med at bløde lørdag aften, men tænker på om hcg tallet allerede vil være faldet eller om jeg kan ende med en falsk posigtiv test

Anmeld

8. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Stoppede med at bløde lørdag aften, men tænker på om hcg tallet allerede vil være faldet eller om jeg kan ende med en falsk posigtiv test

Det kan det godt ja... men kommer også lidt an på hvor positiv testen var før, men ellers vent en uges tid.

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Det kan det godt ja... men kommer også lidt an på hvor positiv testen var før, men ellers vent en uges tid.

Ved ikke hvor posigtiv den var da jeg tog en af dem der skriver det

Men kan være jeg skulle bestille nogle g-test og så tage en i denne uge og en i næste

Anmeld

8. november 2011

Tona

Anonym skriver:

Ja jeg er ret sikker på at jeg over den sidste uge har haft endnu en SA..

Testede posigtiv dagen før at min SA begyndte

Men nu tænker jeg så på hvornår vil jeg kunne tage en g-test og den vil vise negativ vis der ikke er en gravilitet i nu.?

Vi er blevet enige om at prøve igen med det samme men ville gerne være sikker på det var en sa og ikke bare en blødning tidligt i graviliteten

Da jeg havde min SA tog det flere uger før der ikke kunne måles graviditetshormon i blodet mere (det ved jeg fordi jeg gik til blodprøver). Derfor vil jeg mene at der skal gå længere tid  Men hvis du ikke helt ved om du stadig er gravid kunne du evt kontakte lægen og forklare at du har testet positiv og har blødt og nu gerne vil vide om du stadig er gravid. Så du evt kan komme til en scanning

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Da jeg havde min SA tog det flere uger før der ikke kunne måles graviditetshormon i blodet mere (det ved jeg fordi jeg gik til blodprøver). Derfor vil jeg mene at der skal gå længere tid  Men hvis du ikke helt ved om du stadig er gravid kunne du evt kontakte lægen og forklare at du har testet positiv og har blødt og nu gerne vil vide om du stadig er gravid. Så du evt kan komme til en scanning

oK.. jeg er ret sikker på at havde mistet men har ikke været til lægen heller ikke da jeg fandt ud af det da jeg kun måtte havde glæden i en dag..
begyndte at bløde morgene efter jeg havde testet og på en eller anden måde syntes jeg det vil virke forkert at bruge min læges tid når jeg næsten er sikker på at havde mistet barnet

Tænkte selv at når vi nu er igang igen, så kunne jeg kontakte lægen vis der kom en god test her når jeg forventer min mens igen..

Har det dårligt med at skulle bruge lægens tid på det, når de er mange andre der også trænger til en læge mere end jeg gør

Anmeld

8. november 2011

Tona

Anonym skriver:

oK.. jeg er ret sikker på at havde mistet men har ikke været til lægen heller ikke da jeg fandt ud af det da jeg kun måtte havde glæden i en dag..
begyndte at bløde morgene efter jeg havde testet og på en eller anden måde syntes jeg det vil virke forkert at bruge min læges tid når jeg næsten er sikker på at havde mistet barnet

Tænkte selv at når vi nu er igang igen, så kunne jeg kontakte lægen vis der kom en god test her når jeg forventer min mens igen..

Har det dårligt med at skulle bruge lægens tid på det, når de er mange andre der også trænger til en læge mere end jeg gør

Det er jo også dit eget valg hvordan du har det med det.

Men jeg vil gerne lige sige, at jeg syntes bestemt ikke at du skal have det dårligt med at bruge lægens tid. Det er det lægen er ansat til og der er intet forkert i at søge læge i den situation. Det er jeg sikker på at lægen også vil forstå, ellers er det da en dårlig læge.

Håber at du snart har en ny positiv test i hånden

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Det er jo også dit eget valg hvordan du har det med det.

Men jeg vil gerne lige sige, at jeg syntes bestemt ikke at du skal have det dårligt med at bruge lægens tid. Det er det lægen er ansat til og der er intet forkert i at søge læge i den situation. Det er jeg sikker på at lægen også vil forstå, ellers er det da en dårlig læge.

Håber at du snart har en ny positiv test i hånden

Tak for dit svar  

Kan godt være jeg ringer til min læge i næste uge vis jeg tester posigtiv der

Men vil de gøre noget nu hvor jeg er holdt op med at bløde i lørdags

Anmeld

9. november 2011

sarahjylland

Det er aldrig spild af lægens tid. Har 3 stk Saer med mig og er gravid nu. Alle gangene har jeg fået fjernet rester så synes helt sikkert du skal snakke med ham så det kan blive undersøgt om der er mere tilbage. For ligger der blod tilbage fra moderkagen så kan det skade mere end gavne dine fremtidige graviditeter. Det r direkte farligt fik jeg af vide. Det lyder lidt mere som en bioabort end SA hvis det er, MEN snak med din læge  for din egen skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.