bedste måde at møde mors nye kæreste på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. november 2011

An&Jo

Ja snakken er jo helt automatisk nu faldet på at min nye kæreste og Johannes jo skal møde hinanden på et tidspunkt..

Men hvordan gør vi det bedst?? Altså mindst forvirrende for Johannes??
Vi snakkede lidt igår om at smutte i zoo med ham og så lade dem have den her gode oplevelse sammen.. både så kæresten men også Johannes får en juhuu oplevelse over det første møde..

Min nye kæreste er ikke som sådan vant til små børn, så det kan jo godt virke lidt overvældende for ham at han pludselig skal tage hensyn til et lille barn også..

Men kom med jeres bedste bud på hvordan barn og kæreste møder hinanden på den bedst mulige måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

SussieThyssen

An&Jo skriver:

Ja snakken er jo helt automatisk nu faldet på at min nye kæreste og Johannes jo skal møde hinanden på et tidspunkt..

Vi snakkede lidt igår om at smutte i zoo med ham og så lade dem have den her gode oplevelse sammen.. både så kæresten men også Johannes får en juhuu oplevelse over det første møde..

Min nye kæreste er ikke som sådan vant til små børn, så det kan jo godt virke lidt overvældende for ham at han pludselig skal tage hensyn til et lille barn også..

Men kom med jeres bedste bud på hvordan barn og kæreste møder hinanden på den bedst mulige måde..

Man skal ikke gøre det til et større problem end det er.
Det har jeg da ikke gjort med mine.

Så dit foreslag om en zoo-tur er da god..eller at han bare kommer forbi til aftensmad og I så hygger og trolden kommer i seng når tid er.
Tag det som hvis du bare havde en ny veninde med hjem fra arbejde..mere er der ikke til det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. november 2011

An&Jo

SussieThyssen skriver:

Man skal ikke gøre det til et større problem end det er.
Det har jeg da ikke gjort med mine.

Så dit foreslag om en zoo-tur er da god..eller at han bare kommer forbi til aftensmad og I så hygger og trolden kommer i seng når tid er.
Tag det som hvis du bare havde en ny veninde med hjem fra arbejde..mere er der ikke til det.

Kærligst
Sussie

Ved godt det ikke er et problem som sådan.. men han er alligevel 19 mdr nu så han er jo alligevel rimelig opmærksom på tingene..

men ja det kan være vi bare holder os til zoo turen, det er jo alligevel rimelig hyggeligt at gå rundt derinde.. omend vi har været der mange gange henover sommeren..

Anmeld

8. november 2011

SussieThyssen

An&Jo skriver:

Ved godt det ikke er et problem som sådan.. men han er alligevel 19 mdr nu så han er jo alligevel rimelig opmærksom på tingene..

men ja det kan være vi bare holder os til zoo turen, det er jo alligevel rimelig hyggeligt at gå rundt derinde.. omend vi har været der mange gange henover sommeren..

Ja..men som du siger..man bliver da aldrig træt af Zoo

Anmeld

8. november 2011

An&Jo

SussieThyssen skriver:

Ja..men som du siger..man bliver da aldrig træt af Zoo

nej det er rigtigt, det gør man ikke..

Anmeld

8. november 2011

Ciss

Mindst mulig dramatik omkring det er min anbefaling.

Lad dem lære hinanden at kende stille og roligt lidt ad gangen. Og ikke forvent at de elsker hinanden fra første øjeblik selvom du selv elsker begge to.

Jeg synes ZOO lyder som en god ide.

Anmeld

8. november 2011

Sabina92

An&Jo skriver:

Tillykke med Kæresten

Anmeld

8. november 2011

An&Jo

Ciss skriver:

Mindst mulig dramatik omkring det er min anbefaling.

Lad dem lære hinanden at kende stille og roligt lidt ad gangen. Og ikke forvent at de elsker hinanden fra første øjeblik selvom du selv elsker begge to.

Jeg synes ZOO lyder som en god ide.

forventer nu heller ikke at de elsker hinanden fra første sekund, men det er vigtigt at de kan sammen..

men tak for input..

Anmeld

8. november 2011

An&Jo

Sabina92 skriver:

Tillykke med Kæresten

takker Sabina..

Men ikke noget på facebook endnu..

Har lige nogle nysgerrige sjæle derinde der skal lide lidt endnu.. haha

Anmeld

8. november 2011

Sabina92

An&Jo skriver:

takker Sabina..

Men ikke noget på facebook endnu..

Har lige nogle nysgerrige sjæle derinde der skal lide lidt endnu.. haha

Self, det er da fedt for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.