Når man skal lave brystkage.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.790 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Benjamins'mor

Ja, ved godt den nok ikke høre til her, men kan simpelthen aldrig finde ''kageklubben'' når jeg skal bruge den.

Jeg overvejer lidt at lave en brystkage til Kristians fødselsdag, men, så har jeg lige et spørgsmål, når i laver de der runde kager til brysterne, hvordan får man dem så i ovnen? Er det med en skål der kan tåle varme eller?

Og putter i creme i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Fines mor

Benjamins'mor skriver:

Ja, ved godt den nok ikke høre til her, men kan simpelthen aldrig finde ''kageklubben'' når jeg skal bruge den.

Jeg overvejer lidt at lave en brystkage til Kristians fødselsdag, men, så har jeg lige et spørgsmål, når i laver de der runde kager til brysterne, hvordan får man dem så i ovnen? Er det med en skål der kan tåle varme eller?

Og putter i creme i?

Jeg ville bare lave dem ud af en alm. rund form, og så stikke dem ud med noget rundt - ved ikke om du forstår mig?

Anmeld

11. november 2011

Nettemor

lav almidelige bunde og så læg dem sammen i en rund skål.. så får det formen.. skal da lige se om jeg kan finde link til dig

Anmeld

11. november 2011

Benjamins'mor

nettemor skriver:

lav almidelige bunde og så læg dem sammen i en rund skål.. så får det formen.. skal da lige se om jeg kan finde link til dig

Det må du meget gerne.

Anmeld

11. november 2011

K&S

Benjamins'mor skriver:

Og putter i creme i?

Jeg har lige lavet min første brystkage og jeg købte denne her:

http://specialkoebmanden.dk/bageforme-fat-daddios-124/hemisphere-ball-pan-12-5-x-6-25-cm-i-dybde-6597.html

og puttede en babs i ovnen ad gangen...! Det er super nemt

Jeg havde ikke puttet creme eller lign. i babserne, det turde jeg ikke lige kaste mig ud i første gang.

Her er resultatet (også indeni)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2011

Benjamins'mor

K&S skriver:

Jeg har lige lavet min første brystkage og jeg købte denne her:

http://specialkoebmanden.dk/bageforme-fat-daddios-124/hemisphere-ball-pan-12-5-x-6-25-cm-i-dybde-6597.html

og puttede en babs i ovnen ad gangen...! Det er super nemt

Jeg havde ikke puttet creme eller lign. i babserne, det turde jeg ikke lige kaste mig ud i første gang.

Her er resultatet (også indeni)

Super, tak for det! Delme billigt.

Anmeld

11. november 2011

K&S

Benjamins'mor skriver:

Super, tak for det! Delme billigt.

Jeps, jeg købte kun 1, meeeen kunne godt være fristet til at købe 1 mere næste gang, men det er ren komfort

Anmeld

11. november 2011

Benjamins'mor

K&S skriver:

Jeps, jeg købte kun 1, meeeen kunne godt være fristet til at købe 1 mere næste gang, men det er ren komfort

Den kan godt tåle at komme i ovnen?

Anmeld

11. november 2011

K&S

Den kan godt tåle at komme i ovnen?

Jeps! Men hav lidt tålmodighed, for den er længe om at bage babsen  men den bliver goooood...!

Anmeld

11. november 2011

Benjamins'mor

K&S skriver:

Jeps! Men hav lidt tålmodighed, for den er længe om at bage babsen  men den bliver goooood...!

Hehe okay.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.