Kæresten gik fra mig og vores børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. november 2011

bobbles

Ja det gjorde han ihvertfald i den drøm jeg havde i nat, hader bare de der drømme om hvor sådanne ting sker, synes det er noget underligt noget at drømme om når man jo har det fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

karina1980

Frøken Christiansen skriver:

Ja det gjorde han ihvertfald i den drøm jeg havde i nat, hader bare de der drømme om hvor sådanne ting sker, synes det er noget underligt noget at drømme om når man jo har det fint

sådan noget drømmer jeg også tit, eller at han er mig utro, eller noget helt trejde.

nogle gange er det nogle vildt underlige ting jeg drømmer.

eks har jeg drømt han kom og fortalte mig at vores sex var så kedeligt at han nu var blevet bøsse 

vi plejer at få nogle temmelige gode grin over mine drømme, eller også plejer han at spørge hvad fan... jeg drømte i nat siden jeg slog ham

Anmeld

8. november 2011

Frk Mig

jeg drømte for noget tid siden at manden gik fra mig og tilbage til hans eks da hun skulle have flæskesteg og jeg ikke viste hvad vi skulle have til aftensmad .. hehe

Anmeld

8. november 2011

GitteC78

Sikke da en drøm. Nogle gange drømmer man virkelig noget underlig noget.

Det er da godt at det kun var en drøm

Anmeld

8. november 2011

bobbles

Frk Mig skriver:

jeg drømte for noget tid siden at manden gik fra mig og tilbage til hans eks da hun skulle have flæskesteg og jeg ikke viste hvad vi skulle have til aftensmad .. hehe

ha ha grinern

Anmeld

8. november 2011

bobbles

GitteC78 skriver:

Sikke da en drøm. Nogle gange drømmer man virkelig noget underlig noget.

Det er da godt at det kun var en drøm

ja heldigvis var det bare en drøm

Anmeld

8. november 2011

bobbles

karina1980 skriver:

sådan noget drømmer jeg også tit, eller at han er mig utro, eller noget helt trejde.

nogle gange er det nogle vildt underlige ting jeg drømmer.

eks har jeg drømt han kom og fortalte mig at vores sex var så kedeligt at han nu var blevet bøsse 

vi plejer at få nogle temmelige gode grin over mine drømme, eller også plejer han at spørge hvad fan... jeg drømte i nat siden jeg slog ham

ja man drømmer godt nok en masse underlige ting engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.