i morgen bliver jeg græsenke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Siber

ja farmand tager til new zealand i morgen og kommer hjem 26 marts, men heldigvis kommer mine forældre hele vejen fra Bornholm og bliver til den 16 marts også tager vi med dem hjem til øen og bliver der indtil farmand kommer og henter os på øen også holder vi en uges ferie - som går op i at planlægge bryllup!!!!!!!!!!!!!!

Jeg ved ikke helt om jeg skal græde eller grine, jeg fik mig lige en ordentlig tudetur lige før, er de der hormoner ikke snart ude af min krop???? Øv jeg hader at sige farvel og især til min husbond!! heldigvis er det jo på gensyn!

Knuser fra sentimetale Siber:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Rasmine

Siber, kan sagtens forstå du har lyst til at tude.
Der er godt nok lang tid til 26. marts.

Sådan har jeg det også når Lars skal afsted.
(Heldigvis er han aldrig væk særligt længe af gangen, men alligevel...)
Han tager til USA sidst på måneden i 4-6 dage, synes sgu det er slemt.
Har allieret mig med min mor de dage. :)

Men glæd dig over dine forældre kommer, og at du skal med til øen, bliver da fedt.

Mette - som gerne vil til Bornholm engang.

Anmeld

3. marts 2008

linemus

Det er sørme også længe, han skal være væk. Jeg kan godt forstå, du bliver ked af det. Jeg kan blive pylret bare manden tager på arbejde (men det er altså også om aftenen), så jeg ville da nødig se mig selv, hvis han skulle være væk i flere uger. Hvad skal han på New Zealand?

Dejligt at du har dine forældre, der kan komme og hjælpe med børnene. De kommer da til at elske det :) Og så får I også en ferie ud af det på Bornholm.

Knus Line

Anmeld

3. marts 2008

Tynen

Øv for dælen det er lang tid!

Kan godt forstå du har lyst til at tude over det!
Trust me - Da Stig skulle til Prag i en uge på kurses tudbrølede jeg flere dage i forvejen :$

Men dejligt at du har nogle at alliere dig med!
Er sikker på at tiden nok skal gå hurtigt når han først er kommet afsted!!

Se det på den lyse side - Nu får du pludselig masser af tid herinde på Baby om aftenen :D

Trine

Anmeld

3. marts 2008

Sille

nøj kan også sagtens forstå dig.. bare min kæreste er væk et par dage er jeg ved at gå helt kold... Men nogle gange er det sgu også meget rart at savne hinanden lidt.. ringe trøst.. ved det godt.. :S Du må prøve at hygge dig alene... som trine sir' herinde på baby...:P -sille med dygtg pige der faldt i søvn i barnevognen uden at blive trillet med..hurra:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.