HJÆLP håropsætning mere fylde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.987 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. november 2011

henh01

Hej

Jeg har netop set en video med Gunbritt hvor hun brugte en sort skumrulle lign. tingest til at lægge inde under håret så der kom en masse ekstra volume i "bulen" i håret.

Hvad hedder sådan en og hvor kan man købe dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Sasja77

henh01 skriver:

Hej

Jeg har netop set en video med Gunbritt hvor hun brugte en sort skumrulle lign. tingest til at lægge inde under håret så der kom en masse ekstra volume i "bulen" i håret.

Det hedder en valk og en billig udgave kan købes i matas meeen de er meget stive i det og kan godt være lidt svære at arbejde med da de er lavet af skumgummi. Du kan bestille dem på nettet hvor de er lavet med hårfyld eller andet blødt matriale. Du kan også selv lave en i en hurtig vending ved at fylde en nylonstrømpe med enten skumklude eller andre nylonstrømper

Anmeld

7. november 2011

MoarTNoah

De kaldes også bumpits

Anmeld

13. november 2011

Sabina

henh01 skriver:

Hej

Hej ..

De hedder bumpits, og der findes flere størrelser. Du kan købe dem på internettet,på fashiongirl.dk mener jeg den hedder :-)

Der kan du også kæbe extensions osv.

:-)

Anmeld

13. november 2011

Louise Bink

Fashiongirl.dk har masser forskellig typer valk og bun shapers til håret. Har lige modtaget den der hedder Hairagami - Kan varmt anbefales :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.