Jubii :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.608 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Tullemuzz

Endelig blev det min tur til og skrive at jeg har født en fantastisk lille/stor pige det var meningen at jeg skulle sættes i gang i lørdags kl 12:50 i stedet vågnede jeg med veer men skulle stadig møde op da vi kom ind var min livmorhals næsten væk og hinden var meget tynd og jeg blev sendt hjem igen og blev bedt om og komme ind kl 19. Vi besluttede os i stedet og gå over i Kolding storcenter og få tiden til og gå da min mor var tæt på Kolding (hun kommer fra Fyn og skulle med til fødslen) vi gik rundt og kiggede på tøj og meget andet og hvor var der mange der vendte sig efter mig med min store mave der var en der var ved og gå ind i en hylde fordi hun skulle følge mig men det var hårdt og gå rundt med veer heldigvis kunne jeg skjule det lidt i starten men da kl nermeste sig halv fem fik jeg pludselig fire i streg og vi tog tilbage på sygehuset hvor jeg nu blev indlagt. Jeg fik klyx og veerne lige så stille til kl 19:05 var. Jeg åben 5cm og jeg blev tilbudt epuidural som jeg havde ønsket, så vi ventede på narkoselægen men allerede 19:25 var jeg 8cm åbent og veerne var for kraftige til at vi ku nå det, i stedet fik jeg noget der virker på samme måde men kun holder en time ca. Og det sagde jeg ja til da der næsten ingen pause var mellem veerne, da det var lagt ku jeg slappe lidt af pyha, jeg begyndte at fryse og ryste endnumere(vild uhyggeligt hvis man ikke er klar over at det er en normal reaktion) det var rart at jeg endelig ku slappe af og samle energi til presse veerne kom, lillepigens hjerterytme dykkede hvergang der kom en ve( vild og kan se på en skerm at man har veer men lige pludselig ikke kan føle dem selv andet end som små plukveer( vildt skønt) jeg var lidt bekymret for lille pigen for hvorfor hendes hjerte dykkede og jdm sagde at det nok skyldtes at hun lå og ildet om den, det var helt normalt, efter et stykke tid sagde maskinen at de sku skride ind(det var hvad jdm sagde) altså at jeg sku have et ve drop så presseveerne kom på banen, det var lidt svært først og skulle presse når man ikke ku mærke dem men hun var sød og sagde hvornår jeg skulle og lige så stille ku jeg mærke at bedøvelsen aftog sig, samtidig med ku jeg mærke lillepigens bumse ved mine ribben i venstre sidde og når jeg pressede trykkede hun sig op av så jeg måtte samtidig med jeg skulle presse alt det jeg kunne også skippe hende væk derfra, det var besværligt og der var pludselig mange på stuen, jeg pressede og pressede og pludselig smuttede hun ud men en masse blod spøjtende efter sig. Hun havde navlesnoren om halsen derfor dykkede hendes hjerte rytme, men hun var fin kl 21:50 4200g og 56 cm lang stor pige jeg fik en 2grads bristning og mistede 400ml blod ( med Kevin var det også en 2grads bristning men 600ml blod) og hvor gjorde det ondt da de syede de var nød til og skynde sig da der var gået hul på en vene og mange små bristninger( det samme problem med Kevin) jeg måtte blive natten over da jeg var lidt svimmel bagefter heldigvis måtte farmand også blive men da jeg kom på barselsgangen var min puls for høj og det blev den ved med og være så jeg måtte ikke tage hjem søndag middag kom lægen og sagde at hvis den ikke var under 100 næste gang skulle jeg have kørt en test på mit hjerte, men det blev heldigvis ikke nødvendigt da den sagde 88 og vi måtte tage hjem. De skavanker jeg har nu er at jeg ikke kan holde ud og sidde på torilettet men håber på det snart går over for for pokker hvor gør det ondt. Der kommer billeder ind når jeg får min computer til og samarbejde med mig tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

henh01

Stort tillykke med den "lille" pige

Anmeld

7. november 2011

Nessie

Stort tillykke med den lille pige

Anmeld

7. november 2011

Taniakb

Stort tillykke med hende

Anmeld

7. november 2011

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke med en lille pige.

Anmeld

7. november 2011

SussieThyssen

Kæmpe tillykke med den fine, store pige..og flot FB må man sige.

Du har da været utrolig dygtig at klare det hele så flot

I ønskes alt det bedste i fremtiden

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. november 2011

Hougaard92

Tillykke med den bette

Anmeld

7. november 2011

Ka+Ma=Be

Stort tillykke med prinsessen! 

Anmeld

7. november 2011

Tullemuzz

Tak skal i have allesammen jeg har lavet et oplæg med billeder det hedder Freja 05-11-11

Anmeld

7. november 2011

LR85

Tillykke

Hvilket bedøvelse fik du som du beskriver? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.