Nogen kloge piger ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Anonym trådstarter

argh jeg fatter hat af det her ..

Jeg har været til 3 scanninger nu , 1 kunne man ikk se noget . 2 kunne man se en flot blomme sæk 3 kunne man os se en flot blomme sæk ..

Jeg skulle idag efter egen beregning være 7+4 - men hende der scannet mig satte mig tilbage til 4+4 , hmm nogen som kan forklare mig hvordan helved det kan lade sig gøre ??

Jeg havde sidste mens d 11/9 OG TESTET POSITIVT D 14-15-16 ..

Jeg har ikk reglmæssig cyklus .. men kan det godt passe jeg ikk er mere end 4 uger henne ??

efter hvad jeg har forstået , så er det + - 2 uger .. når man tester positivt ..
Jeg har så meget brug for hjælp ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Timse

Jeg er bestemt ikke ekspert, men jeg synes det lyder meget mærkeligt, og synes du skal ringe til din egen læge imorgen tidlig så du kan få svar på dine spørgsmål...

Anmeld

7. november 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har været til 3 scanninger nu , 1 kunne man ikk se noget . 2 kunne man se en flot blomme sæk 3 kunne man os se en flot blomme sæk ..

Jeg skulle idag efter egen beregning være 7+4 - men hende der scannet mig satte mig tilbage til 4+4 , hmm nogen som kan forklare mig hvordan helved det kan lade sig gøre ??

Jeg har ikk reglmæssig cyklus .. men kan det godt passe jeg ikk er mere end 4 uger henne ??

efter hvad jeg har forstået , så er det + - 2 uger .. når man tester positivt ..

Hmm, et skud i tågen: Måske der er tale om et vind-æg?

Anmeld

7. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tjaaa..der kan jo være flere årsager..men du kan rent faktisk have haft 2 ægløsninger, forskudt for hinanden..det er faktisk ikke så ualmindeligt endda især hvis kvinden er uregelmæssig.
Så..du kan have haft en..være blevet gravid..det er så gået i sig selv og mere eller mindre samtidigt med at det første er gået i sig selv, så har du haft en ægløsning mere, som så har sat sig.

Det kan være forklaringen.
Desværre kan din graviditet også være gået i stå, men jeg synes helt ærligt at du skal snakke med din læge..det er meget bedre end vi andre skal komme med en masse gæt.

Alt det bedste for at alt er som det skal være, og du har en lille spire i maven, der trives.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. november 2011

Isabella_mor

nu siger du at din sidste mens var den 11/9... og nu skriver vi den 7/11... 

dvs at du hvis det skal passe med beregningen vil være 6-7 uger henne.. CIRKA.. har ikke regnet det ud præcist..

det vil sige at selve din graviditet er kun 4 uger gammel, og der derfor ikke rigtig kan ses noget på en scanning endnu... 

det er mit umiddelbare gæt.. MEN jeg er ikke læge, og jeg syntes du skal prøve at kontakte din læge og evt få målt dit HCG tal via en blodprøve..

Anmeld

8. november 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Min ærlige mening er at din graviditet er gået til grunde sidst i uge 4,men desværre ikke er blevet udstød.

Så jeg ville få taget nogle blodprøver,for art se hvordan dit HCG tal ligger.

Og man kan altså godt se noget på scanningen,når man er i uge 6-7 stykker,det er der man kigger efter hjerteblink.

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

TTuTuris

Tjaaa..der kan jo være flere årsager..men du kan rent faktisk have haft 2 ægløsninger, forskudt for hinanden..det er faktisk ikke så ualmindeligt endda især hvis kvinden er uregelmæssig.
Så..du kan have haft en..være blevet gravid..det er så gået i sig selv og mere eller mindre samtidigt med at det første er gået i sig selv, så har du haft en ægløsning mere, som så har sat sig.

Det kan være forklaringen.
Desværre kan din graviditet også være gået i stå, men jeg synes helt ærligt at du skal snakke med din læge..det er meget bedre end vi andre skal komme med en masse gæt.

Alt det bedste for at alt er som det skal være, og du har en lille spire i maven, der trives.

Kærligst
Sussie

Tusind tusind tak for svar .

Jeg spurgte min læge igår og Ja hun forklarede det Ikke rigtig men mere sagde det bare godt kunne lade sig gøre .

Jeg ved at den lille blommesæk er vokset fint . På jeg håber at de bare tager fejl og at den bare er en langsom starter

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

JJeJepjjenu siger du at din sidste mens var den 11/9... og nu skriver vi den 7/11... 

dvs at du hvis det skal passe med beregningen vil være 6-7 uger henne.. CIRKA.. har ikke regnet det ud præcist..

det vil sige at selve din graviditet er kun 4 uger gammel, og der derfor ikke rigtig kan ses noget på en scanning endnu... 

det er mit umiddelbare gæt.. MEN jeg er ikke læge, og jeg syntes du skal prøve at kontakte din læge og evt få målt dit HCG tal via en blodprøve..

Jep jeg vil være 7+5 idag .

Jeg har fået taget blod prøve og de stiger som de skal , på ingen grund til at tage flere lige nu siger de . Tak for dit svar det hjælp meget .
Var nok det hun mente igår så

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

mea skriver:

JKaLanJameJamenomimitMin ærlige mening er at din graviditet er gået til grunde sidst i uge 4,men desværre ikke er blevet udstød.

Så jeg ville få taget nogle blodprøver,for art se hvordan dit HCG tal ligger.

Og man kan altså godt se noget på scanningen,når man er i uge 6-7 stykker,det er der man kigger efter hjerteblink.

Jamen mit hcg tal stiger som det skal .

Anmeld

8. november 2011

Muffinmus

næsten 4 ugers fejlskøn nu i så tidligt et stadig tyder ofte på at det ikke bliver til noget....

Men måske du er heldig at det er en felj....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.