Anonym skriver:
argh jeg fatter hat af det her ..
Jeg har været til 3 scanninger nu , 1 kunne man ikk se noget . 2 kunne man se en flot blomme sæk 3 kunne man os se en flot blomme sæk ..
Jeg skulle idag efter egen beregning være 7+4 - men hende der scannet mig satte mig tilbage til 4+4 , hmm nogen som kan forklare mig hvordan helved det kan lade sig gøre ??
Jeg havde sidste mens d 11/9 OG TESTET POSITIVT D 14-15-16 ..
Jeg har ikk reglmæssig cyklus .. men kan det godt passe jeg ikk er mere end 4 uger henne ??
efter hvad jeg har forstået , så er det + - 2 uger .. når man tester positivt ..
Jeg har så meget brug for hjælp ..
Tjaaa..der kan jo være flere årsager..men du kan rent faktisk have haft 2 ægløsninger, forskudt for hinanden..det er faktisk ikke så ualmindeligt endda især hvis kvinden er uregelmæssig.
Så..du kan have haft en..være blevet gravid..det er så gået i sig selv og mere eller mindre samtidigt med at det første er gået i sig selv, så har du haft en ægløsning mere, som så har sat sig.
Det kan være forklaringen.
Desværre kan din graviditet også være gået i stå, men jeg synes helt ærligt at du skal snakke med din læge..det er meget bedre end vi andre skal komme med en masse gæt.
Alt det bedste for at alt er som det skal være, og du har en lille spire i maven, der trives.

Kærligst
Sussie
Anmeld