Meninas adeus vimos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Marco2

Farvel piger vi  ses. Imorgen rejser vi til Kap Verde på enforhåbentligt super fed ferie. Vejrudsigten siger 27 grader. Er meget spændt på flyveturen for Smilla har været så pylret den sidste tid. Men det skal nok gå. Så ha' det rigtig godt. Pas på hinanden og krydser for negative test til dem der ønsker det og positive til dem der ønsker det. Stort knus AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Diana...

Ej hvor spændende. Jeg er overhoved ikke misundelig 

RIGTIG GOD TUR TIL JER 

Anmeld

7. november 2011

Sofia

Ihhh er det allerede tid til jeres rejse AG. Håber det bliver en mega god tur, jeg glæder mig til du opdaterer når du kommer hjem! KRAM

Anmeld

7. november 2011

AnneBJ

Rigtig, rigtig god tur!! Glæder mig til at høre om den, og se billeder!!

Anmeld

7. november 2011

Mettemus

Yay yay yay yay for ferie til varmt land - langt væk for grå og kedelig dansk november. Hvor blir det dejligt for jer! Er sikker på at Smilla klarer det super. Glæder mig til en opdatering når i kommer hjem igen (om laaang tid!)

Og er jeg så den eneste der ikke forstår hvad overskriften betyder?

Anmeld

7. november 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Ihhh er det allerede tid til jeres rejse AG. Håber det bliver en mega god tur, jeg glæder mig til du opdaterer når du kommer hjem! KRAM

Ih og i skal også snart afsted! Det blir bare skøøønt! Er så lidt misundelig at det faktisk næsten ikke kan måles

Anmeld

7. november 2011

Marco2

Og er jeg så den eneste der ikke forstår hvad overskriften betyder?

Den betyder "farvel piger vi ses" på portugisisk som de taler på Boa Vista som er den ø vi skal bo på 

Anmeld

7. november 2011

Mettemus

Marco2 skriver:

Den betyder "farvel piger vi ses" på portugisisk som de taler på Boa Vista som er den ø vi skal bo på 

Ahhh jamen så gir det jo masser af mening

Anmeld

7. november 2011

Maria-s

God tur!!  

Ta lige noget sol med hjem, hva???? Sætter ikke så mange krav til temperaturen, bare den skinner!! Man skal jo ta gaver med hjem når man har været ude at rejse, ikke??

Anmeld

7. november 2011

CA

Rigtig god tur til Jer!!Ih hvem ville ikke gerne lige ned og ha varmen?

Håber det blir skønt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.