update på bløder igen igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Anonym trådstarter

I lørdags lavede jeg en tråd om at jeg bløder igen igen igen .

Det gør jeg så os stadig , jeg har så været til en scanning endnu en gang for 3 gang .
Og alt ser fint ud der var en blomme sæk på 13.47 mm . Det svarede til jeg var 4+4 idag som de mener sagt kan passe med hvornår jeg testet positivt når jeg ikke har regl mæssig cyklus .

Så den lille hygger sig og jeg skal scannes igen mandag ,så håber jeg godt nok os der snart er hjerte blink .

Jeg har os fået taget 3 bp som alle er fine og stiger flot .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

livhemdrup

Anonym skriver:

I lørdags lavede jeg en tråd om at jeg bløder igen igen igen .

Det gør jeg så os stadig , jeg har så været til en scanning endnu en gang for 3 gang .
Og alt ser fint ud der var en blomme sæk på 13.47 mm . Det svarede til jeg var 4+4 idag som de mener sagt kan passe med hvornår jeg testet positivt når jeg ikke har regl mæssig cyklus .

Så den lille hygger sig og jeg skal scannes igen mandag ,så håber jeg godt nok os der snart er hjerte blink .

Jeg har os fået taget 3 bp som alle er fine og stiger flot .

Hvor dejligt at den stadig er der. pas på dig selv.

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Hvor dejligt at den stadig er der. pas på dig selv.

Ja det var enormt skønt .
Og skal nok passe på mig selv

Anmeld

7. november 2011

sarahjylland

Kunne de se noget NU??

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

sarahjylland skriver:

Kunne de se noget NU??

Se og se , de kunne se en blomme sæk , hvilket de ikk kunne for 14 dage siden ..

Så ja de kan godt se noget nu , men ik noget hjerte eller noget direkte fostre..

Anmeld

7. november 2011

sarahjylland

Okay for jeg skal til scan på mandag (er 5+3) og de rykkede det dertil for at være sikker på hjerteblink. Men jeg ville ikke blive sendt til scan nu selvom jeg blødte. Det er jeg sikker på. Selvom jeg har 3 x Saer bag mig

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

sarahjylland skriver:

Okay for jeg skal til scan på mandag (er 5+3) og de rykkede det dertil for at være sikker på hjerteblink. Men jeg ville ikke blive sendt til scan nu selvom jeg blødte. Det er jeg sikker på. Selvom jeg har 3 x Saer bag mig

Øv er godt nok ked af at høre du har haft sa --

Nej det vil de desaværre nok ikk da man ingenting rigtig kan se ..

Mit startet d 24/10- der blødte jeg , der var jeg i 5 + 4 uge efter lægen .. man kunne ik se noget , købte mig til en scanning i mandags 6+4 der kunne man så se en lille blomme sæk ..

idag 7+4 kunne man se en større blomme sæk ..
Men ejg er så blevet rykket langt tilbage hele 3 uger .. til 4+4 måske lidt mere ..

jeg har ik reglmæssig cyklus der for kunne det godt passe ,, ejg testet positivt d 14 oktober ..
Men jeg fatter hat af det her .. Men der er noget der inde som vokser fint og mine blodprøver stiger fint ..

Jeg bløder bare ikk meget , men alligevel mere end jeg synes er fedt .. men de siger alt er normalt ..

Jeg har en i forvejen og der blædte jeg os en smule , men slet ik i nærheden af det her og heller ik så læmge som nu ..

Jeg er så bange for jeg er ved at miste ..

Anmeld

7. november 2011

sarahjylland

Det kan jeg godt forstå. Men vil være ærlig og sige at det lyder som om det er der er gang i. Ved 1 SA fandt vi ud af det ved NF scan hvor der kun var sækken med lidt rester tilbage. Ved 2 scan var jeg i 10 uge og da jeg var til scan pga blødning var der foster men det var på str som en 5 ugers og ingen hjerteblink. Og ugen efter var det væk. Jeg kom af med det meste selv. Og DET var ubehageligt. 3 SA var baby udenfor livmoderen og kom imiidelbart efter 2 SA. 

Så for mig lyder det som scenarie fra nr 2 SA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.