Veer/plukveer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder. Håber nogen kan hjælpe lidt her. Er 2. Gangsgravid men alligevel i tvivl om jeg har veer, eller om det kun er plukveer. Har aldrig døjet med plukveer i løbet af gravidtiten. Jeg bløder ikke eller noget, og har ikke taget tid endnu, men de vare omkring 2 minutter og kommer hver 15-20 minut, og har gjort det i de sidste 2 timer. Er kun 36 uger henne Idag, så håber lidt at det kun er plukveer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Chris86

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder. Håber nogen kan hjælpe lidt her. Er 2. Gangsgravid men alligevel i tvivl om jeg har veer, eller om det kun er plukveer. Har aldrig døjet med plukveer i løbet af gravidtiten. Jeg bløder ikke eller noget, og har ikke taget tid endnu, men de vare omkring 2 minutter og kommer hver 15-20 minut, og har gjort det i de sidste 2 timer. Er kun 36 uger henne Idag, så håber lidt at det kun er plukveer..

Hmm i mit hoved lyder det som veer? (men har vist ikke oplevet de dersens pluk-veer)....
Da jeg havde veer varede de måske omkring et min +/-, og startede også med så lang mellemrum, og endda vist også længere tid...

Anmeld

7. november 2011

Muffinmus

svært at sige, sådan har alle mine slutninger været de sidste 3-4 uger før den reelle fødsel, og jeg har ikke taget skade af det

Kontaktede heller ikke læge eller fg, da jeg ikke var nervøs over det, bare jævnt træt af det til sidst:-()

Men er man nervøs kan man altid give dem et kald jo:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.