Ny ny ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. februar 2009

RcP34

Hej alle her på sited.

Jeg er som beskrevet ny herinde. Jeg er 34 (snart 35) og igang med behandling pt hormoner og skal incimineres sidst i næste uge hvis alt går vel.

Jeg er gammel i dette omr da jeg tilbage for ca 8-9 år siden var gennem micro behandlinger med ex mand men fik en skøn datter på den "naturlige" måde som idag er godt 7 år.

Nu har jeg og min forlovede prøvet i laaaaang tid og blevet godkendt til behandling som som sagt er igang dog denne gang hvor jeg tager hormoner og skal incimineres med hans sæd, så det bliver ikke så omfattende denne gang (satser på vi kun skal gennem dette ene forsøg er virkeligt meget positiv sikkert fordi jeg har været her før og måske pga alderen hmmm ved det ikke) men jeg kommer nok i følelsesmessigt røre i næste uge

Nå men jeg vil se mig lidt omk på denne site, jeg har bestemt at ønsket om at blive gravid og behandlingen ikke skal fylde ALT denne gang som det gjorde dengang for år tilbage, men nu får vi se

Hej herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2009

Diana...

Hej RcP34

Og velkomme til håber du bliver glad for siden

Og held og lykke i næste uge

Knus Diana 40+4

Anmeld

12. februar 2009

Mormilla

Velkommen til, håber at du får det lige så godt her inde som jeg har det!!!
Håber at det lykkes dig/jer, at blive gravid snart!!!

Anmeld

12. februar 2009

Mathilde

Hej og velkommen til
Jeg håber det lykkes for jer i første forsøg. Held og Lykke

Mathilde 18+1

Anmeld

12. februar 2009

Pia.

Velkommen til håber du bliver rigtig glad for at være her...

Varmt knus og pøj pøj med det hele fra Pia.

Anmeld

12. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
RcP34 skriver:

Hej alle her på sited.

Jeg er som beskrevet ny herinde. Jeg er 34 (snart 35) og igang med behandling pt hormoner og skal incimineres sidst i næste uge hvis alt går vel.

Jeg er gammel i dette omr da jeg tilbage for ca 8-9 år siden var gennem micro behandlinger med ex mand men fik en skøn datter på den "naturlige" måde som idag er godt 7 år.

Nu har jeg og min forlovede prøvet i laaaaang tid og blevet godkendt til behandling som som sagt er igang dog denne gang hvor jeg tager hormoner og skal incimineres med hans sæd, så det bliver ikke så omfattende denne gang (satser på vi kun skal gennem dette ene forsøg er virkeligt meget positiv sikkert fordi jeg har været her før og måske pga alderen hmmm ved det ikke) men jeg kommer nok i følelsesmessigt røre i næste uge

Nå men jeg vil se mig lidt omk på denne site, jeg har bestemt at ønsket om at blive gravid og behandlingen ikke skal fylde ALT denne gang som det gjorde dengang for år tilbage, men nu får vi se

Hej herfra

Held og lykke. Håber det går rigtig vel!!!

Anmeld

27. april 2009

RcP34

RcP34 skriver:

Hej alle her på sited.

Hej herfra

Hej igen tak til alle jer som bød mig velkommen tidligere, desværre gik det ikke første gang...mine æg reagerede ikke på hormonerne så lægen stoppede behandlingen for at beholde min cyklus som nærmede sig men men men den forsvandt og blev væk i ca 2 mdr hvorså jeg skulle have piller for, at få mens tilbage dette tog så ca 2 uger men den kom heldigvis, men så skulle manden på kursus sååååå øv må vente et par mdr før vi kan komme igang igen fordi det er jo ligesom nødvendigt, med hans tilstedeværelse.

Så derfor har jeg ikke været her siden det hele gik lige i stå og havde det lidt tralst men jeg prøver igen, at få gang i mig selv så satser på i kommer til, at "se" meget mere til mig nu fremover

Knus til alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.