Har brug for krydsede finger i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Dinsen

Hej i skønne damer... 

- Phy i morgen ska jeg til kontrol scanning, pga bebs, ikke vokser helt som h*n ska...  Jeg er i 21+4 nu og har ik mærket noget endnu... Ved sidste scanning var h*n heldigvis sund og rask, det var "kun" størrelsen der ikke var som det skulle være.. Men alle jeg har snakket med rund omkring mig siger, Ej det er da godt nok mærkeligt du ik har mærket noget endnu, det plejer med da, når man er i uge 21... 

Er så bange for der er noget galt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

camillakrath

Dinsen skriver:

Hej i skønne damer... 

- Phy i morgen ska jeg til kontrol scanning, pga bebs, ikke vokser helt som h*n ska...  Jeg er i 21+4 nu og har ik mærket noget endnu... Ved sidste scanning var h*n heldigvis sund og rask, det var "kun" størrelsen der ikke var som det skulle være.. Men alle jeg har snakket med rund omkring mig siger, Ej det er da godt nok mærkeligt du ik har mærket noget endnu, det plejer med da, når man er i uge 21... 

Ville bare sende dig et kæmpe

Vi gik selv til mange kontrolscanninger fordi min søn var for lille, og han var også undervægtig da han kom ud. Kan fuldt ud sætte mig ind i dine bekymringer.

Jeg havde også en søn der var meget stille i mavsen!

Anmeld

7. november 2011

DK

Jeg tror også jeg var uge 21 eller 22 før jeg kunne mærke Richard (og han var et kæmpe brød på 4242 gr da han blev født.  Men fordi at moderkagen lå ud mod maveskindet så var det bare meget sværere at mærke i starten

Lad dig ikke gå på af alle folks velmenene men dumme kommentarer! Evt. ring til JDM og spørg. Det er derfor de er der

Anmeld

7. november 2011

Ciss

Dinsen skriver:

Hej i skønne damer... 

!

Anmeld

7. november 2011

Dinsen

tak piger :-)

Anmeld

8. november 2011

Dinsen

Er så lettet.. alt er som det ska være.. h*n er godt nok ik så stor som h*n ska være, men følger sin egen skala og tager pænt på.. men de vil følge mig lidtmere så ska scannes igen om 3 uger... nu ka jeg slappe af igen - og glæder mig til at fortælle kærsten den gode nyhed :-)

Anmeld

8. november 2011

viben

Dinsen skriver:

Er så lettet.. alt er som det ska være.. h*n er godt nok ik så stor som h*n ska være, men følger sin egen skala og tager pænt på.. men de vil følge mig lidtmere så ska scannes igen om 3 uger... nu ka jeg slappe af igen - og glæder mig til at fortælle kærsten den gode nyhed :-)

Fantastisk

Anmeld

8. november 2011

Lou87

Godt at høre alt er ok

Anmeld

13. december 2011

Dinsen

Så er endnu en scanning overstået... 

Bebsen er stadig for lille men tager alligevel på fra gang til gang, men lægen VILLE se mig mellem jul og nytår igen.. Så den 27, ska jeg til Herning igen... 

Men heldigvis mærker jeg bebsen hver dag nu, hvor er det altså bare så fantastisk... glæder mig til kæresten kommer hjem fra skole ophold så der er større mulighed for ham at han kan mærke bebsen sparke ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.