Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
i graviditetsbukserne???
Ja i hvilken uge? og hvilken uge ved 1. graviditet? (hvis du da kan huske det)
Hilsen en hemmelig 2. gangs gravid med en meget oppustet mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: i graviditetsbukserne??? Ja i hvilken uge? og hvilken uge ved 1. graviditet? (hvis du da kan huske det) Hilsen en hemmelig 2. gangs gravid med en meget oppustet mave
Hej ..
jeg måtte smide håndklædet i ringen og hoppe i vente bukserne i uge 23 .. i første i uge 28 ..
Frk Mig skriver: Hej .. jeg måtte smide håndklædet i ringen og hoppe i vente bukserne i uge 23 .. i første i uge 28 ..
Det var da alligevel sent, hva?
1. graviditet var det vist omkring uge 10-12 stykker... her i 2. graviditet allerede i uge 7
I første omkring 10-11. uge og nu 6-7 uge...
Anonym skriver: Det var da alligevel sent, hva?
ja .. men jeg er os en stor pige .. så der har været god plads i mine bukser
TbCp skriver: 1. graviditet var det vist omkring uge 10-12 stykker... her i 2. graviditet allerede i uge 7
Uh, spændende - er i uge 6 og synes nogen af bukserne er begyndt at stramme lidt
1 graviditet var jeg i uge 23 inden jeg måtte give mig, den her gang bvar jeg i uge 10...
Camilla1987 skriver: I første omkring 10-11. uge og nu 6-7 uge...
Jeg er i uge 6 nu og synes nogen af mine bukser allerede begynder at stramme
Så kan være jeg snart skal finde graviditetsbukserne frem...
Mor til 2, snart 3 skriver: 1 graviditet var jeg i uge 23 inden jeg måtte give mig, den her gang bvar jeg i uge 10...
Det er altså lidt vildt at det går SÅ stærkt 2. gang - Er selv i uge 6 nu, og synes nogen af bukserne strammer!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128