Det største chok nogensinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.478 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Smølf

Hej piger, Bliver lige nødt til at høre, om der er nogen af jer, der har oplevet noget lignende. I går skulle jeg ind og vække Sebastian efter sin middaglur, da han havde sovet 2,5time. Det syntes jeg var rigeligt, så jeg gik ind på hans værelse. Der lå han så på siden og stirrede ud gennem tremmerne. Nå ok tænkte jeg så, han er vågen. Så gik jeg hen mod sengen og han flyttede slet ikke blikket og kiggede ikke efter mig. Jeg når helt hen til sengen og han har stadig ikke flyttet blikket. Jeg bliver helt panisk inden i og puffer ham om på siden, og han ligger stadig og stirrer og var helt slap. Så RÅBER jeg "SEBASTIAN!!!" og så vågner han i et skrig... Forskrækket over at blive vækket på den måde. Han lå sgu og sov med helt åbne øjne!! Jeg har aldrig set ham sove sådan før og det var skrækkeligt at tro, at jeg havde mistet ham. Det varede måske kun 4 sekunder alt i alt, men det har til nu været de værste sekunder i mit liv!! Jeg rystede i en halv time bagefter...:'(. Uha. det var væmmeligt blot et øjeblik at tro, at man havde mistet det dyrebareste i verden. Kan slet ikke begynde at forestille mig den skræk det må være for dem, hvor barnet ikke vågner op i et skrig... UHa... Ikke tænke sådan nogle tanker. Sebastian fik ekstra mange kram resten af dagen kan jeg godt sige jer! Har i prøvet at se jeres små sove med HELT åbne øjne? Kh Neta -godt rystet efter oplevelsen i går.:S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

3rollinger

Puha, Neta, jeg begynder sgu helt at hyle bare ved tanken. :'( Daniel har altid haft tendens til at sove med halvaabne oejne (mere da han var mindre) men ikke med helt aabne oejne. Jeg kan soerme godt forstaa at du blev forskraekket, og at stakkels Sebastian ogsaa fik et helt chok naar han mor kommer og vaekker ham paa den helt nye maade ;) Men ihvertfald godt at det ikke var andet. Knus st

Anmeld

3. marts 2008

st

Puha sikke et chock. Jeg kan godt forstå hvis du var rystet. Det må have været rigtig væmmeligt.
Jeg har dog aldrig set Mads sove på den måde, men han sover nogle gange med åbne "sprækker" i øjnene. Det ser lidt uhyggelig ud, men som regel kan man lige røre ved hans øjenlåg, så lukker han dem helt.

st.

Anmeld

3. marts 2008

Charlie

Hej Neta,
Jeg har ikke oplevet det med Marcus, men min mor har oplevet det med mig, da jeg var lille. Det var nøjagtigt det samme, bortset fra at jeg lå i barnevognen. Hun rev mig ud af barnevognen, hvorfor jeg også vågnede med et skrig.
Du kommer højst sandsynligt ikke sidste gang, du har oplevet det, for jeg gør det stadig... :S
Min kæreste synes det er vildt uhyggeligt, når han ser det. Men jeg har altid advaret mine kærester på forhånd, så de var klar over, at de kunne opleve det.

Jeg har faktisk en sjov lille episode, jeg kan bidrage med i den sammenhæng :D

Da jeg gik i 9. klasse, skulle vi på en afslutningstur, hvor vi sov i telt på en campingplads ved en strand og festede osv.
På et tidspunkt i løbet af den ene af dagene, sad/lå vi nogle stykker i et telt og snakkede og hyggede. Jeg var træt og var faldet i søvn. Pludseligt vågner jeg ved at de alle sammen står i en cirkel rundt om og kigger måbende på mig. Da jeg vågner siger de: "Ej har du sovet?" "Ja" siger jeg så, noget forundret, havde lige glemt det med øjnene...
De fortæller så, at de havde sidde og grinet og fortalt vittigheder og også kigge over på mig, og de kunne ikke forstå, jeg ikke også grinede, og fandt så ud af, at jeg overhovedet ikke reagerede - jeg sov jo ;) - men altså med åbne øjne, så de troede, jeg var vågen :P

Men jeg kan godt forstå, du fik dig et ordentligt chok! Stakkels dig. :(

Knus Dorthe

Anmeld

3. marts 2008

Truttenberg

Faktisk har jeg oplevet det med Luna da hun var mindre, men hun sover ikke med åbne öjne mere ... Nu kan hun bare godt lide at drille mig :'(

Anmeld

5. marts 2008

nilles

Uhadada sikke en frygtelig hændelse..godt det varede så kort.
Ligesom Dorthe kan jeg også engang imellem sove med åbne øjne. Det startede efter en længere indlæggelse da jeg var omkring 3 år...jeg var vildt bange for lægerne der hele tiden kom med deres nåle og begyndte så at sove med åbne øjne!!! I dag sker det ikke så tit, og når jeg en sjælden gang kommer til det er det underligt nok kun det ene øje der stirrer tomt ud i luften *G*

Kan godt forstå det må have været uhyggeligt for dig, håber det bare var denne ene gang!:S

Anmeld

8. marts 2008

H+S Skjolgborg.

pyhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
Det jar jeg også opleve lige som du skriver der og skreg også og benjamin skreg han var ikke anden 5 mdr 1 gang jeg så det...Med min søn er det stort set altid hvis man går ind og se om han sover ligge han med ½ eller næsten helt åben øjne og han er 7 år nu det er ikke fedt af se på.
Hved ikke hvor han har det fra ikke sin far eller mig..
Mv henriette31....(?)

Anmeld

8. marts 2008

rlyn

Føj for pokker, for en ubehagelig overraskelse :(
Kan godt forstille mig, at du blev forskrækket.

Knus
Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.