Hej Neta,
Jeg har ikke oplevet det med Marcus, men min mor har oplevet det med mig, da jeg var lille. Det var nøjagtigt det samme, bortset fra at jeg lå i barnevognen. Hun rev mig ud af barnevognen, hvorfor jeg også vågnede med et skrig.
Du kommer højst sandsynligt ikke sidste gang, du har oplevet det, for jeg gør det stadig... :S
Min kæreste synes det er vildt uhyggeligt, når han ser det. Men jeg har altid advaret mine kærester på forhånd, så de var klar over, at de kunne opleve det.
Jeg har faktisk en sjov lille episode, jeg kan bidrage med i den sammenhæng :D
Da jeg gik i 9. klasse, skulle vi på en afslutningstur, hvor vi sov i telt på en campingplads ved en strand og festede osv.
På et tidspunkt i løbet af den ene af dagene, sad/lå vi nogle stykker i et telt og snakkede og hyggede. Jeg var træt og var faldet i søvn. Pludseligt vågner jeg ved at de alle sammen står i en cirkel rundt om og kigger måbende på mig. Da jeg vågner siger de: "Ej har du sovet?" "Ja" siger jeg så, noget forundret, havde lige glemt det med øjnene...
De fortæller så, at de havde sidde og grinet og fortalt vittigheder og også kigge over på mig, og de kunne ikke forstå, jeg ikke også grinede, og fandt så ud af, at jeg overhovedet ikke reagerede - jeg sov jo ;) - men altså med åbne øjne, så de troede, jeg var vågen :P
Men jeg kan godt forstå, du fik dig et ordentligt chok! Stakkels dig. :(
Knus Dorthe
Anmeld