første Jordemoderbesøg :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Kruse90

Chevro skriver:

Ej hvor dejligt :-) Jeg har ingen idé om hvornår jeg skal :-) men der går nok lidt inden jeg hører noget.

Håber da det bliver godt :-)

Det håber jeg også
Men det er jo nok bare mest samtale den første gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Kruse90

grøn · ært skriver:

Det var da tidligt du må kommer til din jordemoder
Jeg må først den 30. november, når jeg er 16+1. Glæder mig også
Fortæl endelig hvordan det var, når du er færdig på onsdag! (synes nu jeg har hørt fra flere, at det første besøg er "rodet" og ikke som forventet....?) 

Jeg skal nok opdatere
hehe

Anmeld

8. november 2011

Kruse90

tanja. skriver:

Gud søde godt jeg så din tråd, har ski da rent glemt og bestille tid Haha

Ej søøde
Kan du så få bestilt tid hehe

Men ja så var det da godt du lige så det Jeg skulle ikke selv bestille tid
Her i Viborg sender de et brev Jeg har nemlig haft ringet og sødt praktikplads, og så i samme omgang der spurgte jeg til det, hvor hende lægesekretæren sagde jamen det skulle man i gamle dage og så grinte hun og sagde for ca. et år siden hehe

Anmeld

8. november 2011

Kruse90

DinNabo skriver:

Jeg har lige fået brev med en tid den 15.12. Spændende!

Ja det bliver da vildt spændende

Anmeld

8. november 2011

llh

Jeg var til jordmoder for første gang d. 1/11 og var der 13+1. Hun var rigtig sød hende vi var inde ved men min kæreste og jeg syntes bagefter at det var lidt spild af tid. Hun spurgte bare ind til om alle de oplysninger der stod på min vandrejournal var rigtig- såsom vores navne og adr.. helt ned til mindste detalje og ellers fik vi bare udleveret lidt flere brouchure og det var faktisk det. Hun mærkede eller lyttede ikke til maven- så synes det var lidt en tam oplevelse.

Anmeld

8. november 2011

Kruse90

llh skriver:

Jeg var til jordmoder for første gang d. 1/11 og var der 13+1. Hun var rigtig sød hende vi var inde ved men min kæreste og jeg syntes bagefter at det var lidt spild af tid. Hun spurgte bare ind til om alle de oplysninger der stod på min vandrejournal var rigtig- såsom vores navne og adr.. helt ned til mindste detalje og ellers fik vi bare udleveret lidt flere brouchure og det var faktisk det. Hun mærkede eller lyttede ikke til maven- så synes det var lidt en tam oplevelse.

Ja det kan jeg da godt forstå Øv

Anmeld

8. november 2011

sofiell89

Kruse90 skriver:

Hej min dejlige mødregruppe

Så skal jeg til 1. jordemoderbesøg onsdag kl 13.30
ihh hvor jeg glæder mig
Det bliver spændende.

Er der nogle af jer andre der har været til det?

Kram

Det lyder spændende. Glæder mig til at høre opdate. Jeg skal til NF imorgen tidlig.
Vi skal til jordmoder d. 30/11 (på min fødselsdag ) - og der vil jeg også være omkring 14+6 ca. alt efter hvad de skyder mig til imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.