Slimet udflåd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.091 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2011

Anonym trådstarter

Har nogle af jer oplevet at have rigtig meget helt slimet udflåd i starten af jeres graviditet? 

jeg følte af noget nærmest løb ud af mig, og da jeg kom på wc og fik tørret mig var der en ret stor klat udflåd som var sådan helt tyk og slimet i det... 

er kun 4+0 så det kan jo ikke være slimproppen... selvom det godt nok lignede den rigtig meget! har et barn i forvejen, og sådan så min slim prop næsten ud da den gik i uge 39... 

ømh så hvad skal jeg lige tro?

er det normalt med så meget tykt udflåd???? 

blir da helt nervøs... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Kruse90

Anonym skriver:

Har nogle af jer oplevet at have rigtig meget helt slimet udflåd i starten af jeres graviditet? 

jeg følte af noget nærmest løb ud af mig, og da jeg kom på wc og fik tørret mig var der en ret stor klat udflåd som var sådan helt tyk og slimet i det... 

er kun 4+0 så det kan jo ikke være slimproppen... selvom det godt nok lignede den rigtig meget! har et barn i forvejen, og sådan så min slim prop næsten ud da den gik i uge 39... 

ømh så hvad skal jeg lige tro?

er det normalt med så meget tykt udflåd???? 

blir da helt nervøs... 

jeg har også haft tyk slimet udflåd i starten af graviditeten.
Det er der nogle gange stadig, er i uge 15 nu

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

jeg har også haft tyk slimet udflåd i starten af graviditeten.
Det er der nogle gange stadig, er i uge 15 nu

kom dit også sådan lidt tilfældigt i løbet af dagen? 

Mit kommer og går nemlig... lige pludselig kan der komme vildt meget, og så kan der gå en halv dag før der komme noget igen. 

det er gennemsigtig/lidt hvidligt og har ingen lugt. 

mærkede du også lidt ømhed fra lænden??? 

Anmeld

7. november 2011

Kruse90

Anonym skriver:

kom dit også sådan lidt tilfældigt i løbet af dagen? 

Mit kommer og går nemlig... lige pludselig kan der komme vildt meget, og så kan der gå en halv dag før der komme noget igen. 

det er gennemsigtig/lidt hvidligt og har ingen lugt. 

mærkede du også lidt ømhed fra lænden??? 

ja lige præcis sådan
Det sagde min læge var helt normalt.

Har ført fået lidt lænde smerter nu når jeg ligger mig ned for at slappe af, ellers ikke

Anmeld

7. november 2011

LouiseRH

Har også oplevet tykt og slimet udflåd, men tror ikke det er noget man skal være nervøs for :-)

Er i dag 15+4 og oplevede det fra start :-) Mit kommer og går som det passer sig.

Anmeld

7. november 2011

freiasmor

Jeg er 5+3 og jeg har os meget tykt udflåd.. mit det kommer flere gange i løbet af dagen, det følelses os som om det render ud af mig - men mest når jeg har været aktiv.. bliver noget overrasket nogen gange når jeg tørre mig

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

ja lige præcis sådan
Det sagde min læge var helt normalt.

Har ført fået lidt lænde smerter nu når jeg ligger mig ned for at slappe af, ellers ikke

okay tak, det er jeg glad for at høre 

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

bulderfiz skriver:

Har også oplevet tykt og slimet udflåd, men tror ikke det er noget man skal være nervøs for :-)

Er i dag 15+4 og oplevede det fra start :-) Mit kommer og går som det passer sig.

er glad for at jeg ikke er den eneste som oplever det så. 

Jeg kan bare slet slet ikke huske om jeg også havde det dengang jeg var gravid med mit første barn... 

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Freismor skriver:

Jeg er 5+3 og jeg har os meget tykt udflåd.. mit det kommer flere gange i løbet af dagen, det følelses os som om det render ud af mig - men mest når jeg har været aktiv.. bliver noget overrasket nogen gange når jeg tørre mig

ja mit kommer især også når jeg enten bukker mig ned og så rejser mig op igen, eller når jeg lige har cyklet eller gået langt. 

Er rart at høre at det åbenbart er helt normalt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.