Kvalme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. november 2011

mukka88

Hej piger

Hvor langt var i henne , da i begyndt at få kvalm/opkast?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

PsychedeliC

Jeg fik det slet ikke . Jeg fik det i uge 17 én gang og der kastede jeg op efter 10 sek. Og så kastede jeg op på nørreport station da jeg var 30+0, jeg var blevet meget køresyg efter en bustur på en halv time fyldt med mennesker

Anmeld

7. november 2011

Ayasmor

under fødslen fik jeg kortvarigt kvalme (skulle nok ikke have spist de sandwich og clementiner)..Men ellers ikke

Anmeld

7. november 2011

lotte-pigen

Jeg fik kvalme i uge 7 og med opkast fra uge 8. Jeg er nu i uge 10 og kaster stadigvæk op. Det har dog den fordel at jeg har tabt 3 kg i stedet for at tage på.

Anmeld

7. november 2011

Clotte

Min kvalme startede allerede da jeg blev gravid ( før jeg testede positivt ) og jeg har stadigvæk kvalme nu hvor jeg er 30+1 

Jeg har kun haft 14 dage i alt hvor jeg ingen kvalme havde

Clotte

Anmeld

7. november 2011

Mira0911

Hej piger

Hvor langt var i henne , da i begyndt at få kvalm/opkast?

Første graviditet: uge 8 og helt frem til fødslen

Anden graviditet: uge 6 og helt frem til fødslen... 

Opkasten fulgte mig hele vejen igennem graviditeterne og frem til fødslen... 

Anmeld

7. november 2011

Muffinmus

Ingenting med nr 1 og nu her med nr 3 men kun nr to. Det kom 3-4 dage efter ÆL---så tidligt.

Anmeld

7. november 2011

Moms

Jeg bøvsede meget inden, men havde ikke kvalme før fra 3. til 4. måned og så holdt det op igen.

Jeg kunne styre det rimelig godt med bare altid at have mad på mig. Ikke noget med at stå op om natten for at tisse uden lige at spise en halv banan og en kiks først.

Så min kvalme kunne spises væk og det var ca 1 gang i timen, der skulle noget ned.

Tillykke med graviditeten.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.