HJÆLP! anbefal silikone indlæg til BH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Det var så lidt .. Jeg synes det er super god, den giver fylde og så kan folk ikke se mine hænge babser . Men hvis det er vil jeg råde dig til at gå i butikken oig spørge efter den så du kan prøve den

kan desværre ikke gå i butikken..lidt for langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Anonym trådstarter

MIWULA skriver:

hunkemøller har en bh som er lavet meget tyk så man får "større" bryster. jeg har selv lige købt en og er glad for den.

har du evt. et link til bh'en?

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

kan desværre ikke gå i butikken..lidt for langt

Det er lidt øv.. men ellers har misslux.dk også nogle ting.. jeg har ikke prøvet deres bher men de er lavet til at brysterne skal se støre eller større ud

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Det er lidt øv.. men ellers har misslux.dk også nogle ting.. jeg har ikke prøvet deres bher men de er lavet til at brysterne skal se støre eller større ud

har kigget lidt rundt derinde..rigtig gode ting de har..så udover indlæg overvejer jeg også at købe diverse push up effekter derfra...hvad man dog ikke gør for at få "større" bryster

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

har kigget lidt rundt derinde..rigtig gode ting de har..så udover indlæg overvejer jeg også at købe diverse push up effekter derfra...hvad man dog ikke gør for at få "større" bryster

Jeg kan godt følge dig . Jeg har godt nok altid haft forholdsvis stor barm. Den er på 75E nu men de er helt tomme, uden fyld efter den lille når taget for sig

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Jeg kan godt følge dig . Jeg har godt nok altid haft forholdsvis stor barm. Den er på 75E nu men de er helt tomme, uden fyld efter den lille når taget for sig

her fylder de kun en B... de er meget pæne når jeg har bh på..men når jeg går rundt uden er de helt flade synes jeg selv.. men kan også godt se dit problem..godt at der findes gode bh muligheder

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

her fylder de kun en B... de er meget pæne når jeg har bh på..men når jeg går rundt uden er de helt flade synes jeg selv.. men kan også godt se dit problem..godt at der findes gode bh muligheder

Ja! BH  

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Ja! BH  

Anmeld

8. november 2011

MIWULA

Anonym skriver:

har du evt. et link til bh'en?

Nej desværre ikk men har også set man kan få dem i hm.

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

MIWULA skriver:

Nej desværre ikk men har også set man kan få dem i hm.

det troede jeg ikke at man kunne ..må jeg se på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.