Hvordan får jeg fat i billederne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2011

Anonym trådstarter

Min bror og vninde ska giftes og der var en herinde der foreslog en eventyrbog - super idé, men hvordan filam får jeg fat i alle deres billeder uden de fatter mistanke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Sara.

opper den lige :-)

Anmeld

7. november 2011

serinasmor

ligger de digitalt eller på papir ??

et eller andet sted er det måske ligemeget ...

har din/ jeres mor ikke en ekstra nøgle og instruktion om hvordan de kommer ind mht alarm osv ... så ville jeg nok fixe det en dag jeg ved de ikke er hjemme ..

en anden mulighed er at invitere dig selv og 2 hjælpere på kaffe ... få dem til at mandsopdække brud og gom i haven med MANGE spørgsmål .. så er det jo bare at lede ..

ved godt det måske er ½kriminelt  ... men det er nu for deres skyld

Anmeld

7. november 2011

AnneP

Anonym skriver:

Min bror og vninde ska giftes og der var en herinde der foreslog en eventyrbog - super idé, men hvordan filam får jeg fat i alle deres billeder uden de fatter mistanke?

måske kan du "nuppe" nogle fra facebook!

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

måske kan du "nuppe" nogle fra facebook!

Nu er de ikke på face

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

ligger de digitalt eller på papir ??

et eller andet sted er det måske ligemeget ...

har din/ jeres mor ikke en ekstra nøgle og instruktion om hvordan de kommer ind mht alarm osv ... så ville jeg nok fixe det en dag jeg ved de ikke er hjemme ..

en anden mulighed er at invitere dig selv og 2 hjælpere på kaffe ... få dem til at mandsopdække brud og gom i haven med MANGE spørgsmål .. så er det jo bare at lede ..

ved godt det måske er ½kriminelt  ... men det er nu for deres skyld

De er i deres fotoalbum i et skab i stuen - de har altid låst dør og ingen har en ekstranøgle - måske jeg sku sig til ham, jeg ska låne en dug - og selvfølige når han er på arbjede - så han jo nød til at udælevere nøglen??

Anmeld

7. november 2011

AnneP

Anonym skriver:

Nu er de ikke på face

øv øv.... ja så må der luskes!!! kan du evt "komme til at låne" fotoalbum????

Anmeld

8. november 2011

Malene76

Anonym skriver:

Hej..

Tror måske det var mit forslag.  Her brugte min svigerinde billeder hun selv har taget til diverse familie-kom-sammen + billeder fra facebook. Spørg evt. hendes familie om de har nogle billeder liggende på deres computer de kan maile til dig. God fornøjelse.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.