Ny på siden og i gruppen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. november 2011

sarahjylland

Hejsa

JEg er ny her på siden. Bruger også Babygalleri men trængte til forandring. 

Jeg er 5+5 og venter nr 2, Har en dreng på 3 og har i mellemtiden haft 3x SAer så denne gang håber jeg at vingummien blir derinde. 

Jeg har nu kvalme, ondt i babser, træthed og hovedpine. + ligamentsmerter så det batter, Så har jeg mulgvis begyndende bækkenløsning efter fald fra hest i april og fald i børnehaven i tirsdags.  

Jeg skal til  scanning på mandag d 14 da jeg har haft alle de SAer. Så jeg ikke er nervøs hele tiden. 

Hvad med jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Pernille84

Hejsa, og stort tillykke med maven. Hold da op en masse SA'er du har haft, men hvor er det godt at du får en tidlig scanning, så du kan føle dig mere tryg i graviditeten.

Anmeld

11. november 2011

sarahjylland

Takker jeg er også super glad for den scan og kan næsten ikke vente til mandag.  Jeg  for vingummien blir derinde denne gang

Anmeld

2. december 2011

babyone

Håber graviditeten går godt og ville fortsætte som den skal.

jeg er selv i uge 7, og skal til første skanning om 1 uge, vi glæder os selvfølgelig helt vildt, får det er stadig meget uvirkeligt.

Anmeld

2. december 2011

babyone

babyone skriver:

Håber graviditeten går godt og ville fortsætte som den skal.

jeg er selv i uge 7, og skal til første skanning om 1 uge, vi glæder os selvfølgelig helt vildt, får det er stadig meget uvirkeligt.

retter lige mig selv, mener selvfølgelig

Håber graviditeten går godt og vil fortsætte som den skal.

Anmeld

3. december 2011

sarahjylland

jeg skal til 3 scan på onsdag men indtil nu har der da været liv så det er der selvfølgelig også på onsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.