Søger babysæt til trip trap stol.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.371 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Alexander&Lærke

Vi var så heldig at få en trip trap stol i dåbs gave, dog uden baby sæt. Mon der er en som vil sælge sit babysæt, den  nye model... farven på stolen er sort, men syntes ikke det gør noget hvis babysættet skulle have  en anden farve, dog må det gerne kunne gå til en pige.... Skriv hvis du har et du vil sælge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Karo

Jeg har et hvidt.

Anmeld

7. november 2011

Laulund87

Jeg har faktisk et i sort til at ligge jeg gerne vil sælge

Anmeld

11. november 2011

Alexander&Lærke

Karo skriver:

Jeg har et hvidt.

Sorry har ikke set at det er blevet besvaret, vi har dog selv i et hvid dog den gamle model, så vil satse på en anden farve...

Anmeld

11. november 2011

Alexander&Lærke

Laulund87 skriver:

Jeg har faktisk et i sort til at ligge jeg gerne vil sælge

sorry havde ikke set du havde svarret, er det pænt, måske et billed? og havd vil du have for det???

Anmeld

11. november 2011

2721

Mette&Alexander skriver:

Vi var så heldig at få en trip trap stol i dåbs gave, dog uden baby sæt. Mon der er en som vil sælge sit babysæt, den  nye model... farven på stolen er sort, men syntes ikke det gør noget hvis babysættet skulle have  en anden farve, dog må det gerne kunne gå til en pige.... Skriv hvis du har et du vil sælge. 

Jeg har et som ikke rigtig er blevet brugt, det er bare blåt, så det er jo nok ikke lige sagen

Anmeld

11. november 2011

dorthemus

Mette&Alexander skriver:

Jeg har et lilla

Anmeld

11. november 2011

Laulund87

Mette&Alexander skriver:

sorry havde ikke set du havde svarret, er det pænt, måske et billed? og havd vil du have for det???

Det er rigtig pænt, fejler ikke noget

Kan du modtage mms? Jeg kan nemlig ikke tage et billede for vores kamera er gået i stykker

Prisen kan vi snakke om hvis du er interesseret

Anmeld

11. november 2011

Alexander&Lærke

Laulund87 skriver:

Det er rigtig pænt, fejler ikke noget

Kan du modtage mms? Jeg kan nemlig ikke tage et billede for vores kamera er gået i stykker

Prisen kan vi snakke om hvis du er interesseret

Ja prøv en mms på 26231509...

Anmeld

11. november 2011

Alexander&Lærke

dorthemus skriver:

Jeg har et lilla

Skulle man være så heldig at du har et billed?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.