vestøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.941 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. februar 2009

Diana...

Nåååååå tøser jeg har altså virkelig brug for noget vestøv
Søndag næste uge er den sidste dag jeg må føde hjemme, og jeg er begyndt og tælle dage Lige nu har jeg det PERFEKT har ikke ond nogen steder andet en mellem benene hi hi (føler der en der hiver i det hele der nede) Jeg har ikke så meget som en lille bitte smule ondt i maven, jeg har aldrig haft så meget energi under graviditeten som jeg har nu puuuuuh jeg er så træt af den lange vente tid Man bliver jo helt skør

Jeg skal op til Jdm på mandag el tirsdag og ha løsnet hinden lidt (tror det var det det hed) så håber det kan sætte lidt gang i sagerne...

Så send lige en MASSE vestøv til mig så jeg kan når at føde hjemme inden d. 22

Mange Knus fra Diana som bare gerne snart vil have sin lille guldklump i armene og kramme og kysse ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2009

Mathilde

Uh jeg sender dig en masse vestøv søde Diana Jeg håber der snart sker noget, så du kan kramme din lille dreng
Det ville da også bare være ærgeligt hvis du ikke får lov til at føde hjemme, når det er det du så gerne vil...

Jeg håber det hjælper at få løsnet hinden lidt eller at det går igang af sig selv inden

Held og lykke

Anmeld

12. februar 2009

Mutti2

Der sendes hermed en H..... masse vestøv og positive tanker herfra

Håber du snart får ham i armene

Knus Pernille

Anmeld

12. februar 2009

Mormilla

Masser af vestøv, til dig fra mig

Anmeld

12. februar 2009

DK

Du har ikke brug for vestøv, men du har brug for sperm! Ikke lækkert men nyttigt. Det er noget med det opløser slimproppen når tiden er inde!!

Jeg, min svigerinde og en veninde, fik alle veer inden for 24 timer efter at have haft sex. jeg 2,5 uge før termin, svigerinde 1 dag over termin og veninde på termin.

Pøj pøj!!!

Anmeld

12. februar 2009

Diana...

DK skriver:

Du har ikke brug for vestøv, men du har brug for sperm! Ikke lækkert men nyttigt. Det er noget med det opløser slimproppen når tiden er inde!!

Jeg, min svigerinde og en veninde, fik alle veer inden for 24 timer efter at have haft sex. jeg 2,5 uge før termin, svigerinde 1 dag over termin og veninde på termin.

Pøj pøj!!!

Ja der skulle være noget af det samme stof i sperm som i det du bliver sat i gang med på hospitalet... men har bare ikke lyst til sex for føler det et skal fordi jeg gerne vil føde og hvis det kunne gøre noget så derfor føler jeg det som et skal og ikke af lyst og så har jeg meget svært ved det det skal være af lyst. godt kæresten holder fri i morgen så må han jo give mig lysten tilbage ha ha

Anmeld

12. februar 2009

Pia.

Her er en masse ve-støv til dig Diana... Håber det hjælper....

Anmeld

12. februar 2009

LotteN

sender en MASSE vestøv afsted til dig og håber snart lillemanden vil komme til verden.
Nu kan han sandelig heller ikke være det bekendt længere...
KOM SÅ UD NUUUU

Anmeld

12. februar 2009

DK

Diana/Claus skriver:

Ja der skulle være noget af det samme stof i sperm som i det du bliver sat i gang med på hospitalet... men har bare ikke lyst til sex for føler det et skal fordi jeg gerne vil føde og hvis det kunne gøre noget så derfor føler jeg det som et skal og ikke af lyst og så har jeg meget svært ved det det skal være af lyst. godt kæresten holder fri i morgen så må han jo give mig lysten tilbage ha ha

Det er ikke et spørgsmål om lyst. Han må bare ordne det, mens du kan være på baby.dk imens, he he he

Anmeld

12. februar 2009

Diana...

DK skriver:

Det er ikke et spørgsmål om lyst. Han må bare ordne det, mens du kan være på baby.dk imens, he he he

hi hi ja det selvfølgelig rigtig ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.