Hvor meget tøj har I til jeres guldklump..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Sitrani

Krussedulle skriver:

Vi bruger heller ikke tumbler men med 3 børn kan det godt være at man skulle anskaffe sig en ... Umiddelbart kan du bare søge lagersalg på Google, så dukker der helt sikkert noget brugbart op

Aha... så er det nok pga. tumbler Synes det krymper en del, når vi tørre det i tumbleren, næsten en hel størrelse.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Krussedulle

STN skriver:

Aha... så er det nok pga. tumbler Synes det krymper en del, når vi tørre det i tumbleren, næsten en hel størrelse.....

Så er det nok derfor Storm er en stor dreng på 80 cm og ca 11 kg lidt større end de andre i mødregruppen, men han er så også den eneste dreng

Anmeld

7. november 2011

Mamalou

STN skriver:

Ja, jeg er lidt i chok over, hvor meget tøj min lille pige egentlig har... men nu er jeg så også ret glad for at shoppe.... og det giver ikke så meget mening, når hun jo vokser meget, det lille pus... men jeg kan bare ikke stå for alt det fine baby-tørj man kan få! Åhhha..

Er der andre der har det lige som mig..? Køber liiidt for meget tøj til guldklumpen..? Kun det bedste er godt nok jo Haha...

God mandag!

Jeg synes jeg er blevet bedre til at holde lidt igen. Det bunder i, at jeg synes jeg har ærget mig nok over, alt det tøj jeg har pakket væk, som knapt eller slet ikke er brugt... Det er svært at holde igen, for jeg ææælllssskkkeeerrr at købe tøj til bettemanden, og når alt kommer til alt så bruger jeg nok flere penge end gennemsnittet, fordi jeg ofte falder for de dyre mærker med deres fede detaljer 

Anmeld

7. november 2011

twinboys

STN skriver:

Ja, jeg er lidt i chok over, hvor meget tøj min lille pige egentlig har... men nu er jeg så også ret glad for at shoppe.... og det giver ikke så meget mening, når hun jo vokser meget, det lille pus... men jeg kan bare ikke stå for alt det fine baby-tørj man kan få! Åhhha..

Er der andre der har det lige som mig..? Køber liiidt for meget tøj til guldklumpen..? Kun det bedste er godt nok jo Haha...

God mandag!

Alt for meget og jeg har så dobbelt af det hele... smiler

Anmeld

7. november 2011

Troldemommi

Jeg blev mor den 21 september 2011 og jeg tror kun jeg i min graviditet og indtil nu har brugt ca 500 kr på tøj :-)

Grundern er at min søster har en lille pige og vi har overtaget hele hendes garderobe når hun er vikset ud af det og der er mange mange mange stykker tøj :-) min søster er god til at shoppe og det siger ikke mig så meget så det er jo dejligt at få det hele

som tak har vi indsat nogle penge på min søsters børns børneopsparing det syntes vi er en god ordning

indtil nu har jeg masser af tøj op til størrelse 86 så det er fint

Men jo jeg køber da lidt selv engang imellem men det er sjældent

Monica

Anmeld

7. november 2011

Brams

STN skriver:

God mandag!

Ha ha, herhjemme har vi også fra Lærke var helt lille haft alt alt for meget tøj til hende og har stadig (hun er 2 år i dag). Vi har hele tiden tøj, som hun vokser ud af og som hun aldrig har haft på

Det er vist bare sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.