DK skriver:
Hej
Er der nogen her der har haft en voksi pose? Var i glade for den/brugte i den meget? Er den god til spædbørn som erstatning for lift? Er den for varm at bruge som lift om sommeren/kan man tage foret ud?
Har i evt. en kopi af voksi posen, og i så tilfælde var den så lige så god?
Knus!
Vi havde en kopi af voksiposen til min søn som vi arvede fra hans fætter. Den var købt i Silvan.
Jeg syntes den var rigtig god og vi brugte den meget. Om den er ligeså god som den "rigtige" ved jeg ikke, da jeg aldrig har haft sådan en i hænderne, men jeg var fuldt ud tilfreds med den vi havde.
Den vi havde bestod af to dyner som kunne hnappes sammen, så man altså også kunne bruge den bare med en enkelt dyne i.
Da min søn er født i august og var et varmt barn, brugte vi lift da han var helt spæd. Han sov så også i liften om natten, så den ville jeg ikke have undværet.
Min søn voksede meget stærkt (især i bredden!) så han voksede hurtigt ud af sin lift, og der var voksi´en guld værd, da den jo bare reguleres efter barnets størrelse.
Og så brugte vi også vores til legetæppe. Det var dejligt altid at have med hvis vi skulle nogen steder. Og med en stofble på er det også en glimrende puslepude, hvis der ikke lige er et puslebord i nærheden.
Der var på et tidspunkt en test af forskellige "voksi-poser" i et børne-blad, og der viste det sig at der var mange af dem der ikke kunne vaskes ved 60 grader, så det ville jeg i hvert fald huske at tjekke hvis jeg var dig.
Hvis jeg skal have flere børn vil jeg i hvert fald anskaffe mig sådan en igen
Anmeld