Voksi pose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.810 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. februar 2009

DK

Hej
Er der nogen her der har haft en voksi pose? Var i glade for den/brugte i den meget? Er den god til spædbørn som erstatning for lift? Er den for varm at bruge som lift om sommeren/kan man tage foret ud?

Har i evt. en kopi af voksi posen, og i så tilfælde var den så lige så god?

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2009

Diana...

DK skriver:

Hej
Er der nogen her der har haft en voksi pose? Var i glade for den/brugte i den meget? Er den god til spædbørn som erstatning for lift? Er den for varm at bruge som lift om sommeren/kan man tage foret ud?

Knus!

den læser jeg lige med på

Anmeld

12. februar 2009

netdaddy

Vi har købt en brugt kopi af en voksipose og er super super glade for den - det er vores søn også.

Den er super god her om vinteren (med 2 dyner i) og til sommer tror jeg vi kan nøjes med en dyne.

Så kan varmt anbefale sådan en.

Anmeld

12. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
DK skriver:

Hej

Knus!

Vi havde en kopi af voksiposen til min søn som vi arvede fra hans fætter. Den var købt i Silvan.
Jeg syntes den var rigtig god og vi brugte den meget. Om den er ligeså god som den "rigtige" ved jeg ikke, da jeg aldrig har haft sådan en i hænderne, men jeg var fuldt ud tilfreds med den vi havde.

Den vi havde bestod af to dyner som kunne hnappes sammen, så man altså også kunne bruge den bare med en enkelt dyne i.

Da min søn er født i august og var et varmt barn, brugte vi lift da han var helt spæd. Han sov så også i liften om natten, så den ville jeg ikke have undværet.

Min søn voksede meget stærkt (især i bredden!) så han voksede hurtigt ud af sin lift, og der var voksi´en guld værd, da den jo bare reguleres efter barnets størrelse.

Og så brugte vi også vores til legetæppe. Det var dejligt altid at have med hvis vi skulle nogen steder. Og med en stofble på er det også en glimrende puslepude, hvis der ikke lige er et puslebord i nærheden.

Der var på et tidspunkt en test af forskellige "voksi-poser" i et børne-blad, og der viste det sig at der var mange af dem der ikke kunne vaskes ved 60 grader, så det ville jeg i hvert fald huske at tjekke hvis jeg var dig.

Hvis jeg skal have flere børn vil jeg i hvert fald anskaffe mig sådan en igen

Anmeld

12. februar 2009

Lise

Vi har en voksi-pose, og er super glade for den. Har både sommer og vinterdyne, men bruger den dog ikke når det er rigtigt sommer, hvor jeg bruger et tæppe eller lignende i stedet.

Brugte alm. lift de første 2 mdr, men skiftede da til voksipose med bæreplade. Det funkede fint! Nu er det lang tid siden at bærepladen røg, men voksiposen bruges da stadig i barnevognen i weekenderne til middagsluren.

Jeg synes den er superlækker, og ville absolut ikke have undværet den.

Anmeld

12. februar 2009

Pia.

Jeg havde en original voksi pose til min mindste søn... Super lækker og pisse dyr
- Jeg solgte den efter kort tid, da han er født i februar og jeg ikke var sikker på jeg ville få den brugt året efter....

MEN, mit job som dagplejer har vist mig at det bestemt ikke behøver at være den dyre model man bruger, der findes rigtige mange lækre modeller som bestemt holder barnet lige så varm som den originale voksi, så ud og kigge inden i køber, for jeg er da bestemt også stødt på nogen hvor barnet stadig må have flyverdragt på og så er idéen lige som gået af...

Knus Pia.

Anmeld

12. februar 2009

DK

PiaR skriver:

Jeg havde en original voksi pose til min mindste søn... Super lækker og pisse dyr
- Jeg solgte den efter kort tid, da han er født i februar og jeg ikke var sikker på jeg ville få den brugt året efter....

MEN, mit job som dagplejer har vist mig at det bestemt ikke behøver at være den dyre model man bruger, der findes rigtige mange lækre modeller som bestemt holder barnet lige så varm som den originale voksi, så ud og kigge inden i køber, for jeg er da bestemt også stødt på nogen hvor barnet stadig må have flyverdragt på og så er idéen lige som gået af...

Knus Pia.

Ja det er det.... De er nemlig bare over-the-top dyre altså...

Anmeld

12. februar 2009

Pia.

Ja det er det.... De er nemlig bare over-the-top dyre altså...

Ja det er helt vildt tror vi kom af med 1800,- og det syntes jeg er for mange penge nu efter jeg har set de andre modeller er lige så lækre...

Men jeg troede at det skulle være det bedste at det bedste og at prisen hang sammen !!! Men man bliver heldigvis klogere med nogen ting...

Knus Pia.

Anmeld

12. februar 2009

netdaddy

Vi fandt vores på www.dba.dk og gav 350 kr. for en der var 1 år gammel. Kan klart anbefale at kigge der.

Anmeld

12. februar 2009

Tina2

Vi har en slee Bee fra Bilka, den er helt vildt god :-) Min bror of hans kæreste har en original voksi til deres datter, og synes ikke der er den store forskel....

Vi bruger den her om vinteren med to dyner og om efteråret med en.... Har ikke brugt den om sommeren, der har vi brugt alm babydyne....

Vi bruger vores uden pladen, da vi ikke bruger den andre steder end i barnevognen.....

Så helt klart anbefaling af Bilkas slee bee:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.