MissBee skriver:
Puhaa undskyld jeg ikke har skrevet før nu men hele gik ikke helt som planen.. 
Han blev ikke overlykkelig som jeg håbede han sagde "men jeg kan jo tælle på en hånd hvor meget vi har haft sex den seneste måned" efterfulgt af en masse snak om delebørn og at han ikke kunne finde ud af om det var et godt tidspunkt eller dårligt... 
-nu er der gået et par dage og han siger at han er glad indeni meen jeg ved ikke helt om han bare er bange?? Vi har været til tidlig scanning for at være sikker på ugerne (5+1 idag) og han er begyndt at nusse mig på maven og være meget betænksom når jeg skal løfte noget tungt og om jeg må spise dit og dat så jeg tror da at vi bliver sammen.. Det er bare svært når jeg virkelig er sååå glad jeg kan slet ikke beskrive det og føler lidt jeg må holde min glæde igen.. og eftersom vi kun er 2 der ved det kan jeg ikke dele min glæde med nogen..
Vik var til tidlig scanning hos skanningsklinikken.dk og det var godt nok en meget dårlig oplevelse!
sygeplejersken virkede meget sur og stresset, ingen tid til snak og sagde meget få ord. Hun sagde til a slutte med "det ser ud til at være en 5 ugers gravilitet men jeg kan ikke slippe jer før jeg har set en hjertelyd så i skal bestille en tid om 14 dage" favel...
Jeg de nervøse type så jeg vil ikke høre mangel på hjertelyd uden sætningen det er helt normalt i dette stadie af graviliteten..
jeg var så ked af det.. ! jeg har nu slået op på nettet at det er normalt og at det er omkring 6 uge man kan høre det så er ikke bange mere men tænker at hun burde vide at jeg ikke har prøvet det før og derfor burde hun uddybe og være mere omsorgsfuld...
Det er helt okey 
Hvorfor begyndete han at snakke om delebørn?
Nu kan jeg ikke lige huske det, var I i gang med pb?
For det er da godt nok træls, at han reagere på den måde.. Måske han ikke lige havde regnet med det, og det kommer som et chok for ham?
Ja, det kan jo godt ske, at han er bange for at glæde sig for meget, hvis det nu sku gå galt.. Man ved jo aldrig..
Men det er da skønt, at han tager hensyn til dig, når du skal løfte tunge ting. Ud fra det du skriver med at han er betænksom, så tror jeg også at han glæder sig, men måske ikke er så god til at vise det.
at I bliver sammen.. Han skal nok begynde at vise glæden, når maven vokser, han ser baby til scanning og mærker baby sparke 
Du må gerne dele din glæde med mig 
Ej, hun lyder godt nok som en gammel sur kælling. Ja undskyld mig, men det smider man da ikke i hovedet på en der lige har fundet ud af, at hun er graivd.. Det synes jeg ikke hun kan være bekendt..
Ja og når du så er nervøs og førstegangs gravid, så synes jeg faktisk ikke, at hun kan tillade sig, at sige det på den måde.. Hun kunne i det mindste, have forklaret at det er normalt, og at man først ser det i uge x..
Har I snakket med klinikken om jeres utilfredshed? For det synes jeg da at I skal gøre..