Aflastning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. november 2011

ninnaa

Hej .

jeg er gravid i uge 30 og har i forvejen en søn på 2½ , jeg har fået konstateret bækkenløsning for godt og vel 3 uger siden , og da det skete lovede min mand at hjælpe mere til .

Men som i nok er flere der kender til er dette ikke blevet holdt så har haft det værre og værre og tænker nu om det er muligt at komme til noget aflastning på evt. sygehus ?

Så ville med denne lange trælse tekst egentlig bare spørge om der er nogen der ved om det er muligt at komme til aflastning på sygehus eller andet ?

evt. om der er nogen der har prøvet det ?

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Christina.78

tror som sådan ikke du "bare" kan blive tilbudt aflastning på sygehus med mand derhjemme..(ikke at jeg ved noget om det da jeg ikke har prøvet det)..

Din mand må sgu bare komme lidt på banen - vær lidt mere kontant ! Også selvom det er svært..min mand herhjemme har også fået min ærlige mening et par gange..

Anmeld

7. november 2011

marius' mor

ninnaa skriver:

Hej .

jeg er gravid i uge 30 og har i forvejen en søn på 2½ , jeg har fået konstateret bækkenløsning for godt og vel 3 uger siden , og da det skete lovede min mand at hjælpe mere til .

Men som i nok er flere der kender til er dette ikke blevet holdt så har haft det værre og værre og tænker nu om det er muligt at komme til noget aflastning på evt. sygehus ?

Så ville med denne lange trælse tekst egentlig bare spørge om der er nogen der ved om det er muligt at komme til aflastning på sygehus eller andet ?

evt. om der er nogen der har prøvet det ?

knus

Hmm, måske kan du komme i "aflastning" hvis det bliver kaldt noget andet..

f.eks. vurdering af barnet eller lign?? forstår du hvad jeg mener??

Jeg syntes du skal kontakte sundhedsplejerskekontoret eller jordemoderen og spørge dem til råds..

Men er ikke sikker på at de kan hjælpe, for der er jo ikke noget galt med den lille i maven eller kommende storebror..

Anmeld

7. november 2011

ninnaa

Christina.78 skriver:

tror som sådan ikke du "bare" kan blive tilbudt aflastning på sygehus med mand derhjemme..(ikke at jeg ved noget om det da jeg ikke har prøvet det)..

Din mand må sgu bare komme lidt på banen - vær lidt mere kontant ! Også selvom det er svært..min mand herhjemme har også fået min ærlige mening et par gange..

Smill . ja det rigtig . . .

Anmeld

7. november 2011

ninnaa

marius' mor skriver:

Hmm, måske kan du komme i "aflastning" hvis det bliver kaldt noget andet..

f.eks. vurdering af barnet eller lign?? forstår du hvad jeg mener??

Jeg syntes du skal kontakte sundhedsplejerskekontoret eller jordemoderen og spørge dem til råds..

Men er ikke sikker på at de kan hjælpe, for der er jo ikke noget galt med den lille i maven eller kommende storebror..

ja okay det nok rigtig

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.