Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: Ejj hvor er det spændende... Inden længe har du din dejlige pige i armene.Sivede det bare ud eller plaskede du på gulvet på vej til toilettet ?Sender dig en masse vestøv... Er helt misundelig over du har prøvet det selv går i gang
Ejj hvor er det spændende... Inden længe har du din dejlige pige i armene.Sivede det bare ud eller plaskede du på gulvet på vej til toilettet ?Sender dig en masse vestøv... Er helt misundelig over du har prøvet det selv går i gang
Det siver. Var på wc, der kom et blump, gik ind til sengen, men måtte på wc igen,
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Næhhh hvor spændende!!! Tænkte nok det var lige oppe over, nu du var så stille på FB Hep hep hep. Ihhh jeg vil da også føde før termin
Næhhh hvor spændende!!! Tænkte nok det var lige oppe over, nu du var så stille på FB
Hep hep hep. Ihhh jeg vil da også føde før termin
Men det gør sku naller de veer, skal ind og have noget smertestillede ved en 19 tid, så jeg kan få sovet, hvis der ikk sker noget i nat
Miia90 skriver: Men det gør sku naller de veer, skal ind og have noget smertestillede ved en 19 tid, så jeg kan få sovet, hvis der ikk sker noget i nat
jubiiiii smukkeJeg venter spændt, held og lykke med det hele
Ih hepper løs Lad det gøre naller. Det betyder hun er på vej!
Miia90 skriver: Det siver. Var på wc, der kom et blump, gik ind til sengen, men måtte på wc igen,
Hihi oki
Glæder mig til og se vidunderet og læse en FB
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128