Hvor meget er i steget/ tabt i vægt indtil videre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. november 2011

sofiell89

For mit vedkommende var jeg på vægten igår da jeg var 11+3 eller 11+5. Der sagde vægten -2,2kg i forhold til da jeg opdagede jeg var gravid. Tror mit vægttab skyldtes (mest), at jeg hverken spiser kød eller chokolade i øjeblikket, hvilket ellers var noget jeg levede godt at før..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Koen.

sofiell89 skriver:

For mit vedkommende var jeg på vægten igår da jeg var 11+3 eller 11+5. Der sagde vægten -2,2kg i forhold til da jeg opdagede jeg var gravid. Tror mit vægttab skyldtes (mest), at jeg hverken spiser kød eller chokolade i øjeblikket, hvilket ellers var noget jeg levede godt at før..

13+0 var vægten gået fra 43,8 kg til 46,0 kg

Anmeld

7. november 2011

grøn · ært

Vi har ikke en vægt herhjemme, men jeg blev vejet da jeg var til 1. lægebesøg i 9+2 (cirka). Der havde jeg taget 3 kilo og var nået helt op på 60,5 kg. :-p   Jeg er nu i 12+6. Tror ikke jeg har taget så meget mere på, men skal ikke kunne sige det. :-)

Anmeld

7. november 2011

DinNabo

sofiell89 skriver:

Jeg har også tabt mig et par kilo. Tror også det skyldes, jeg ikke drikker sodavand, spiser slik osv...

Det er lidt vildt, at der ikke skal mere til. Spiser ellers helt normalt, blot ikek så meget sukker.

Anmeld

7. november 2011

Nina Amelia

Jeg er i dag 15+1 og har taget 1 kilo på

Anmeld

7. november 2011

MariaJ

Har taget fire kilo på 14+4 . Det hjalp bestemt ikke at jeg kun kunne lide sodavand, kartofler, pasta o.lign. de første tre måneder.

Anmeld

7. november 2011

Camilla1987

Jeg er nu 13+5 og vægten siger -1kg

Anmeld

7. november 2011

CaWi

14+6 og har taget fire kilo på

Anmeld

7. november 2011

JJH

jeg er 13+1 og vægten siger -6 kg, havde noget ekstra at tage af, og kvalmen de første 3 mdr. gjorde at cola, slik og junkfood var bandlyst.

Anmeld

8. november 2011

sofiell89

JJH skriver:

jeg er 13+1 og vægten siger -6 kg, havde noget ekstra at tage af, og kvalmen de første 3 mdr. gjorde at cola, slik og junkfood var bandlyst.

Jeg havde også lidt ekstra at give af, og manglende lyst til mad har nok ikke gjort det bedre Lever i øjeblikket af kiks og skinke.. hehe..
I søndags skulle vi have kylling i karry (jeg spiser ikke kød her under graviditeten - det smager ikke godt) Jeg fik spist en pæn portion og synes det var vildt lækkert, og tænkte slet ikke over kødet fordi vi havde lavet den lidt stærk. Igår skulle jeg spise resterne, og det smagte bare af - ja undskyld sproget - af helveds til..

Men hurra for havrekiks og popcorn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.