Så irriterende!! Jeg er så træt af det hele lige nu......
Der er kun to uger tilbage inden påske - og derefter skulle jeg gerne begynde at køre William ind i dagplejen.....men, men,men.....
Den plads jeg har fået anvist ligger lige så langt fra Lindholm station, som vi selv bor - blot i den anden retning..... Og åbningstiderne er ikke så gode ifht mit job (men dette er jeg dog rimelig sikker på vil kunne klares ved at møde tidligere) Og så.... ja undskyld mig - men så er dagplejeren af anden etnisk oprindelse.... Jeg er normalt for at de skal kunne varetage samme jobs som etniske danskere - men for pokker da...... det er jo hende, der kommer til at være mest sammen med min søn i hverdagen - hende, der kommer til at påvirke hans sprog....
Åh, jeg ved sgu snart ikke - på pladsanvisningen har de ikke andet før 1/5 - og det er da ikke optimalt at skulle flytte drengen, hvis han nu bliver glad for at være der....
Må nok ud på det sorte marked - hvis et sådant findes for dagplejere...... eller ty til min far (på efterløn) i en måneds tid indtil de kan give os en plads, der passer bedre.....
FOR H...... JEg vil bare gerne have en afklaring på det her!!!
Nå, men god dag til jer - nu tager vi i IRL mødregruppe
Mette, der har været Fru Andersen i 1 år i dag
Anmeld