Tilbage i kulkælderen (dp-plads)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Kaufie

Så irriterende!! Jeg er så træt af det hele lige nu......

Der er kun to uger tilbage inden påske - og derefter skulle jeg gerne begynde at køre William ind i dagplejen.....men, men,men.....

Den plads jeg har fået anvist ligger lige så langt fra Lindholm station, som vi selv bor - blot i den anden retning..... Og åbningstiderne er ikke så gode ifht mit job (men dette er jeg dog rimelig sikker på vil kunne klares ved at møde tidligere) Og så.... ja undskyld mig - men så er dagplejeren af anden etnisk oprindelse.... Jeg er normalt for at de skal kunne varetage samme jobs som etniske danskere - men for pokker da...... det er jo hende, der kommer til at være mest sammen med min søn i hverdagen - hende, der kommer til at påvirke hans sprog....

Åh, jeg ved sgu snart ikke - på pladsanvisningen har de ikke andet før 1/5 - og det er da ikke optimalt at skulle flytte drengen, hvis han nu bliver glad for at være der....

Må nok ud på det sorte marked - hvis et sådant findes for dagplejere...... eller ty til min far (på efterløn) i en måneds tid indtil de kan give os en plads, der passer bedre.....

FOR H...... JEg vil bare gerne have en afklaring på det her!!!

Nå, men god dag til jer - nu tager vi i IRL mødregruppe

Mette, der har været Fru Andersen i 1 år i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

linemus

Tillykke med bryllupsdagen. Men for katten da, hvor er det træls med det dagpleje. Kan godt forstå, at du er ked af det. Har du mødt hende? Eller er det bare på navnet du kan se, hun er af anden etnisk baggrund? For så kan det jo være, hun taler flydende dansk og du ikke kan mærke forskel. Ellers kan jeg godt forstå, du er bekymret - det ville jeg nok også være. Øv øv øv. Hvad med en privat dagplejer? Der er den eneste ulempe jo, at hvis hun er syg, så skal I selv finde en barnepige, men hvis du så kan bruge din far der, gør det jo ikke noget. Men jeg kan godt se det haster... Du ved godt, at du kan finde de private dp'er på nettet ik'? Håber du finder ud af det! Og alligevel får en god dag. Skal I fejre? Knus Line

Anmeld

3. marts 2008

Loggidut

hmmmm......hvad kræver det mon at blive privat...eller hvad kræves der af en privat dpér...har sgu godt nok legetmed tanken om at blive sådan en....for nu ringede jeg lige til pladsanvisningen...og det tidligste de kunne tilbyde os en dp. er klokken halv syv om morgenen....det er altså slemt svært...for jeg skal mødekvart i syv...æv(?)

Anmeld

3. marts 2008

Loggidut

Mette Kaufmann skriver:

Så irriterende!! Jeg er så træt af det hele lige nu......

Der er kun to uger tilbage inden påske - og derefter skulle jeg gerne begynde at køre William ind i dagplejen.....men, men,men.....

Den plads jeg har fået anvist ligger lige så langt fra Lindholm station, som vi selv bor - blot i den anden retning..... Og åbningstiderne er ikke så gode ifht mit job (men dette er jeg dog rimelig sikker på vil kunne klares ved at møde tidligere) Og så.... ja undskyld mig - men så er dagplejeren af anden etnisk oprindelse.... Jeg er normalt for at de skal kunne varetage samme jobs som etniske danskere - men for pokker da...... det er jo hende, der kommer til at være mest sammen med min søn i hverdagen - hende, der kommer til at påvirke hans sprog....

Åh, jeg ved sgu snart ikke - på pladsanvisningen har de ikke andet før 1/5 - og det er da ikke optimalt at skulle flytte drengen, hvis han nu bliver glad for at være der....

Må nok ud på det sorte marked - hvis et sådant findes for dagplejere...... eller ty til min far (på efterløn) i en måneds tid indtil de kan give os en plads, der passer bedre.....

FOR H...... JEg vil bare gerne have en afklaring på det her!!!

Nå, men god dag til jer - nu tager vi i IRL mødregruppe

Mette, der har været Fru Andersen i 1 år i dag

øhhhh og forresten spurgte jeg dem om det med tosprogede dagplejere...danske børn vil ikke blive tilbudt sådan en plads...men man kunne godt få en dp+er af anden etnisk baggrund...men de kan alle pure dansk...det er et krav...og tillykke med dagen ven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.