Lidt forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg er blevet lidt forvirret nu..

Testede posigtiv i mandags d. 31/10 men begyndte så tirsdag morgen at bløde rigtig meget

Har i 2009 haft en SA og er derfor sikker på at det er det der skete igen..

Men nu er jeg helt forvirret har blødt siden tirsdag og undskyld detaljerne men der kom lidt klumper med i det blod der kom ud..

Er så blevet mindre fredag og igår lørdag d.5/11 om aftenen var det pist væk

Syntes jeg blødte længere sidst og har ikke haft nogle smerter mens det var der..

Nu vil jeg så høre jer kloge kvinder kan jeg være sikker på det var en SA igen eller er der mulighed for det bare var en blødning under gravilitet.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Anonym

Jeg tænker... Kan du ikke teste igen, og se hvad testen viser?

I hvert fald til dig, og  for at det bare var en blødning under graviditet.

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tænker... Kan du ikke teste igen, og se hvad testen viser?

I hvert fald til dig, og  for at det bare var en blødning under graviditet.

Jo måske men mon ikke testen bare vil vise posigtiv i nu.. Tænker om hcg tallet allerede er faldet så meget  så den vil blive negativ allerede

Anmeld

6. november 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jo måske men mon ikke testen bare vil vise posigtiv i nu.. Tænker om hcg tallet allerede er faldet så meget  så den vil blive negativ allerede

Det ved jeg desværre ikke..  Den tænkte jeg ikke lige over..

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det ved jeg desværre ikke..  Den tænkte jeg ikke lige over..

Men tak alligevel  håber stadig der er en spire

Anmeld

6. november 2011

L83

Anonym skriver:

Jeg er blevet lidt forvirret nu..

Testede posigtiv i mandags d. 31/10 men begyndte så tirsdag morgen at bløde rigtig meget

Har i 2009 haft en SA og er derfor sikker på at det er det der skete igen..

Men nu er jeg helt forvirret har blødt siden tirsdag og undskyld detaljerne men der kom lidt klumper med i det blod der kom ud..

Er så blevet mindre fredag og igår lørdag d.5/11 om aftenen var det pist væk

Syntes jeg blødte længere sidst og har ikke haft nogle smerter mens det var der..

Nu vil jeg så høre jer kloge kvinder kan jeg være sikker på det var en SA igen eller er der mulighed for det bare var en blødning under gravilitet.?

Jeg tror desværre at du har haft en SA . Nu når der er kommet klumper ud os. Føler med dig har selv lige haft en SA i tirsdags . Men krydser finger for dig, håber "bare" det er en blødning

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Linda83 skriver:

Jeg tror desværre at du har haft en SA . Nu når der er kommet klumper ud os. Føler med dig har selv lige haft en SA i tirsdags . Men krydser finger for dig, håber "bare" det er en blødning

Tror jeg desværre også selv.. .men vi er enige om at prøve igen med det samme så håber bare snart den er der igen

Anmeld

6. november 2011

L83

Anonym skriver:

Tror jeg desværre også selv.. .men vi er enige om at prøve igen med det samme så håber bare snart den er der igen

Kan jeg godt forstå, det samme her. Har du børn i forvejen? Skal du til lægen og tjekkes ang om du har haft en SA

Anmeld

6. november 2011

L83

Anonym skriver:

Kan jeg godt forstå, det samme her. Har du børn i forvejen? Skal du til lægen og tjekkes ang om du har haft en SA

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Linda83 skriver:

Ja jeg har to i forvejen og var min 4 gravilitet..er anden gang den er gået over i SA..

Regner ikke med at tage til lægen men tester ikke før december igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.