Hula hula :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.458 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Tvillingemor80

Hej kvinder og enkelte mænd,

Jeg har investeret i en poowerhoop-halløj- ring  Og tænkte at nu skulle der bare gives gas og få strammet en masse op og forbrændt lidt ekstra.

Men snakket så med min veninde der også har sådan en og hun siger hun har hørt man kun må bruge den kort tid af gangen fordi man kan få brok eller tarmslyng (hun var ikke helt sikker på hvad det nu lige var, men ikke noget rart i hvert fald)..

Jeg har så prøvet at søge på nettet om det, men det eneste jeg kan læse mig frem til er at man ikke skal bruge den for langt tid i starten fordi det kan give blåmærker og man kan blive øm..

Men det er jo ikke i nærheden af noget så alvorligt som brok !?

Ved i noget? Hvor lang tid bruger i jeres!? har i hørt om alvorlige skader ved brug af hularingen i for lang tid ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Maja88

grunden til man ikke må bruge den mere en 2 minutter i starten er fordi den giver BLÅ mærker.. altså virkelig seriøse.. og er du syg det gør ondt

Anmeld

6. november 2011

Tvillingemor80

Maja88 skriver:

grunden til man ikke må bruge den mere en 2 minutter i starten er fordi den giver BLÅ mærker.. altså virkelig seriøse.. og er du syg det gør ondt

Hvorfor for man blå mærker i starten kan godt mærke at den gør lidt ondt at bruge, men så skulle man da tro man ville blive ved med at få blåmærker !? eller er det mig der ikke forstår noget hehe

Anmeld

6. november 2011

Maja88

Tvillingemor90 skriver:

Hvorfor for man blå mærker i starten kan godt mærke at den gør lidt ondt at bruge, men så skulle man da tro man ville blive ved med at få blåmærker !? eller er det mig der ikke forstår noget hehe

jamen har du prøvet den? og hvor mange kilo har du købt den på?? den "slår" på en måde ind på fedtet.. det er indtil kroppen vender sig til det

Anmeld

6. november 2011

Hougaard92

Tvillingemor90 skriver:

Hej kvinder og enkelte mænd,

Jeg har investeret i en poowerhoop-halløj- ring  Og tænkte at nu skulle der bare gives gas og få strammet en masse op og forbrændt lidt ekstra.

Men snakket så med min veninde der også har sådan en og hun siger hun har hørt man kun må bruge den kort tid af gangen fordi man kan få brok eller tarmslyng (hun var ikke helt sikker på hvad det nu lige var, men ikke noget rart i hvert fald)..

Jeg har så prøvet at søge på nettet om det, men det eneste jeg kan læse mig frem til er at man ikke skal bruge den for langt tid i starten fordi det kan give blåmærker og man kan blive øm..

Men det er jo ikke i nærheden af noget så alvorligt som brok !?

Ved i noget? Hvor lang tid bruger i jeres!? har i hørt om alvorlige skader ved brug af hularingen i for lang tid ?

Jeg har selv sådan en, og i startede brugte jeg den op til en halv time om dagen, nogle får kæmpe blå mærker de første dage og andre får ingen.

Jeg har ingen blå mærker fået, men derimod været meget øm. men det får over jo oftere du bruger den, for den strammer op.

Anmeld

6. november 2011

Zafir

Jeg er vild med det. Ønsker mig bare en af de 'rigtige' jeg har sådan en efterligning med åndsvage knopper på fra harald nyborg.

Det er det der har virket bedst på min talje - desvære er jeg kommet lidt ud af det med at gøre det ofte.

Men når jeg gør det bare 5-10 min hverdag, så RASLER centimeterne af mavsen på mig Og man styrker jo hele korset muskulaturen jo ... mega fedt!!!

Anmeld

6. november 2011

bullerbassen

Zafir skriver:

Jeg er vild med det. Ønsker mig bare en af de 'rigtige' jeg har sådan en efterligning med åndsvage knopper på fra harald nyborg.

Det er det der har virket bedst på min talje - desvære er jeg kommet lidt ud af det med at gøre det ofte.

Men når jeg gør det bare 5-10 min hverdag, så RASLER centimeterne af mavsen på mig Og man styrker jo hele korset muskulaturen jo ... mega fedt!!!

weee har lige fået en igår ( også en efterligning af den HELT rigtige )

Og vil glæde mig til det forhåbenligt virker

Satser på 5 -10 min 2 gange om dagen - og krydser for en sommer slank mave

Anmeld

6. november 2011

bullerbassen

Har lige fået en igår - og brugte den 10 min i morges ingen blå mærker eller ømhed her.

Har ikke hørt man kun må bruge den begrænset, men har hørt folk bliver ømme at at startet. Så man skal vel bare mærke efter i starten

Anmeld

6. november 2011

Zafir

bullerbassen skriver:

weee har lige fået en igår ( også en efterligning af den HELT rigtige )

Og vil glæde mig til det forhåbenligt virker

Satser på 5 -10 min 2 gange om dagen - og krydser for en sommer slank mave

Jeg ønsker mig en af de gode 2.2 kgs slags + dem til armene til fødselsdag/jul

Anmeld

6. november 2011

Tvillingemor80

Maja88 skriver:

jamen har du prøvet den? og hvor mange kilo har du købt den på?? den "slår" på en måde ind på fedtet.. det er indtil kroppen vender sig til det

ja det har jeg.. købte den der var på tilbud (1,3).. tror det er begynderen !?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.