lidt flovt spørgsmål : sex under graviditet : sæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.338 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Anonym trådstarter

det faktisk et lidt flovt spørgsmål hehe, men ja.. nu jeg nødt til at spørge for har hørt noget om at sæd under en graviditet ikke er godt..

så mit spørgsmål er : når nu man er gravid og har sex med manden og han kommer op i hende, har det så nogen som helst betydning for graviditeten ?? ved jo godt der skal sæd til at gøre en gravid hihi, men hvad så efterfølgende når kvinden er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

DinNabo

Anonym skriver:

det faktisk et lidt flovt spørgsmål hehe, men ja.. nu jeg nødt til at spørge for har hørt noget om at sæd under en graviditet ikke er godt..

så mit spørgsmål er : når nu man er gravid og har sex med manden og han kommer op i hende, har det så nogen som helst betydning for graviditeten ?? ved jo godt der skal sæd til at gøre en gravid hihi, men hvad så efterfølgende når kvinden er gravid

det tror jeg ikke helt passer. Efter hvad jeg ved, er der ikke noget "galt" i at manden kommer i kvinden, når hun er gravid.

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

DinNabo skriver:

det tror jeg ikke helt passer. Efter hvad jeg ved, er der ikke noget "galt" i at manden kommer i kvinden, når hun er gravid.

okay, nej tror heller ikke selv det passer, men nu måtte jeg altså høre ad

Anmeld

6. november 2011

anynom

Anonym skriver:

Det der er i det er, at sæd indeholder samme stof som man bruger til at sætte en fødsel i gang - men der skal rå mængder sæd til for at det gør noget

Anmeld

6. november 2011

Maja_4000

Jeg har engang hørt at sæd kan få fødslen til at gå igang .. Men der skal vidst KÆMPE mængder til

Anmeld

6. november 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Er det den lille historie, om at når kvinden ar lige omkring/efter termin at man så bliver anbefalet at have sex om han kommer i hende, da sæden kan sætte fødslen lidt i gang, du tænker på?

Jeg skal ikk ku sige om det er rigtigt. Men sådan har jeg hørt historien,. Jeg var bange for at have sex under min graviditet, var så bange for det hele gik tabt, hvad det jo ikk gør

Anmeld

6. november 2011

Muffinmus

Nej, da du kan have alt det sex du vil så længe det er en sund graviditet, døjer man med vild bækkenløsning eller er sat til måske at føde for tidigt af en grund...så er det nok en ide at lade være, men elers kan i knalde læs, med og uden sæd

Anmeld

6. november 2011

Frk.S

Det sker der intet ved.

Anmeld

6. november 2011

Frk.Nissen

Det sker der ikke noget ved .
Har aldrig hørt om at der skulle sket noget.

Anmeld

6. november 2011

Ansemusen

Vi havde bare sex, og har en sund og rask dreng på snart halvandet

Det er en skrøne du har hørt. Og man siger, at der skal flere liter sæd til, for at det virker. Og det kommer jo ligesom aldrig til at ske!

Tænk sådan på det, at det ville være rigtig dumt af naturen at indrette det sådan, at det som gjorde en kvinde gravid, også fik hende til at miste barnet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.