Sagen er den at min kæreste og jeg har været sammen i nogle år nu og har to skønne børn sammen. Inden vi fik børn havde vi sex stort set hver til hveranden dag og efter vi fik vores første barn gjorde vi det nok hveranden til tredje dag. Men efter jeg blev gravid anden gang og fik bækkenløsning blev det mindre gange vi havde sex da jeg ikke rigtig havde energi til det og alle stillinger gjorde ondt på grund af bækkenet.
Nu et år efter jeg har født har vi kun haft sex en gang hver anden til tredje UGE. Jeg har simpelthen ikke overskud eller energi til det og jeg lyst ærligt talt at det er ulækkert og have sex

.. Jeg kan ikke fordrage det at blive kysset på halsen og ned af og SLET ikke og kysse efter at han har besøgt den nedre frue. Det er bare for klamt. Og jeg besøger ALDRIG hans nedre herre. Jeg brækker mig næsten ved tanken om at skulle der ned. Og når vi starter med at sexe så vil han gerne lige pille lidt først og jeg er typisk aldrig våd inden vi starter så han tager derfor hans hånd op og spytter på den og tager den ned igen for at pille videre og jeg er ved at BRÆKKE mig når han gør det. Jeg syns det er SÅ ulækkert.

Når vi så er helt i gang med at sexe så skal jeg sådan koncentrere mig om at kunne mærke og nyde det på same tid da jeg ikke rigtig har nogen muskler forneden efter sidste fødsel. Så jeg mærker det ikke rigtig så meget og har meget svært ved at blive tændt og at føle den der følelse at man har lyst til sex.
Min kæreste og jeg havde så en større diskution i dag om at han var træt af at jeg aldrig lagde op til noget mere og at jeg altid afviste ham gang på gang når han lagde op til noget. Det er nok også ved at være 2 år siden jeg lagde op til sex og det er da også vildt. Vi er begge i starten af tyverne men har et sex liv som et ægtepar på 60 år.

Hvad kan jeg gøre for at få den lyst tilbage inden det ødelægger forholdet?
Eller er jeg bare rablende skør når jeg har det sådan?
Anmeld