Jeg gider ikke og have sex...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.395 visninger
10 svar
1 synes godt om
6. november 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den at min kæreste og jeg har været sammen i nogle år nu og har to skønne børn sammen. Inden vi fik børn havde vi sex stort set hver til hveranden dag og efter vi fik vores første barn gjorde vi det nok hveranden til tredje dag. Men efter jeg blev gravid anden gang og fik bækkenløsning blev det mindre gange vi havde sex da jeg ikke rigtig havde energi til det og alle stillinger gjorde ondt på grund af bækkenet.
Nu et år efter jeg har født har vi kun haft sex en gang hver anden til tredje UGE. Jeg har simpelthen ikke overskud eller energi til det og jeg lyst ærligt talt at det er ulækkert og have sex .. Jeg kan ikke fordrage det at blive kysset på halsen og ned af og SLET ikke og kysse efter at han har besøgt den nedre frue. Det er bare for klamt. Og jeg besøger ALDRIG hans nedre herre. Jeg brækker mig næsten ved tanken om at skulle der ned. Og når vi starter med at sexe så vil han gerne lige pille lidt først og jeg er typisk aldrig våd inden vi starter så han tager derfor hans hånd op og spytter på den og tager den ned igen for at pille videre og jeg er ved at BRÆKKE mig når han gør det. Jeg syns det er SÅ ulækkert.
Når vi så er helt i gang med at sexe så skal jeg sådan koncentrere mig om at kunne mærke og nyde det på same tid da jeg ikke rigtig har nogen muskler forneden efter sidste fødsel. Så jeg mærker det ikke rigtig så meget og har meget svært ved at blive tændt og at føle den der følelse at man har lyst til sex.
Min kæreste og jeg havde så en større diskution i dag om at han var træt af at jeg aldrig lagde op til noget mere og at jeg altid afviste ham gang på gang når han lagde op til noget. Det er nok også ved at være 2 år siden jeg lagde op til sex og det er da også vildt. Vi er begge i starten af tyverne men har et sex liv som et ægtepar på 60 år.

Hvad kan jeg gøre for at få den lyst tilbage inden det ødelægger forholdet?

Eller er jeg bare rablende skør når jeg har det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

baby012

uha den er svær  

har ingen erfaring på området, men du får lige en 

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

uha den er svær  

har ingen erfaring på området, men du får lige en 

Ja den er meget svær.

Men mange tak for

Anmeld

6. november 2011

lulleh

Har du evt prøvet en lyst olie ? Vi har en hos funtoys.dk som er super god. Den får en til at tænke på sex igen...!

Anmeld

6. november 2011

Frk.S

Hmm, kender det ikke lige.

Men måske du skal fortælle ham hvilke ting du ikke kan lide - fx sige at du ikke synes det er lækkert han gør dig våd med spyt. Hvis du har svært ved at blive våd kan i jo bruge glidecreme i stedet.

Og så kan du jo samtidig fortælle ham HVAD du så gerne vil have han gør. Han er jo ikke tankelæser, og måske tror han, at du bare synes det er det bedste at blive kysset på halsen.

Anmeld

6. november 2011

B&J

du må virkelig snakke med ham om det når du syntes det er så klamt i mine øre lyder det også bare som noget der skal voerståes

tror i skal snakke om hvordan og hvorledes

Anmeld

6. november 2011

Georgia

Lyst Olie - nej lad vær med det.

I øvrigt, skal du lige have en krammer.

Anmeld

6. november 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Sagen er den at min kæreste og jeg har været sammen i nogle år nu og har to skønne børn sammen. Inden vi fik børn havde vi sex stort set hver til hveranden dag og efter vi fik vores første barn gjorde vi det nok hveranden til tredje dag. Men efter jeg blev gravid anden gang og fik bækkenløsning blev det mindre gange vi havde sex da jeg ikke rigtig havde energi til det og alle stillinger gjorde ondt på grund af bækkenet.
Nu et år efter jeg har født har vi kun haft sex en gang hver anden til tredje UGE. Jeg har simpelthen ikke overskud eller energi til det og jeg lyst ærligt talt at det er ulækkert og have sex .. Jeg kan ikke fordrage det at blive kysset på halsen og ned af og SLET ikke og kysse efter at han har besøgt den nedre frue. Det er bare for klamt. Og jeg besøger ALDRIG hans nedre herre. Jeg brækker mig næsten ved tanken om at skulle der ned. Og når vi starter med at sexe så vil han gerne lige pille lidt først og jeg er typisk aldrig våd inden vi starter så han tager derfor hans hånd op og spytter på den og tager den ned igen for at pille videre og jeg er ved at BRÆKKE mig når han gør det. Jeg syns det er SÅ ulækkert.
Når vi så er helt i gang med at sexe så skal jeg sådan koncentrere mig om at kunne mærke og nyde det på same tid da jeg ikke rigtig har nogen muskler forneden efter sidste fødsel. Så jeg mærker det ikke rigtig så meget og har meget svært ved at blive tændt og at føle den der følelse at man har lyst til sex.
Min kæreste og jeg havde så en større diskution i dag om at han var træt af at jeg aldrig lagde op til noget mere og at jeg altid afviste ham gang på gang når han lagde op til noget. Det er nok også ved at være 2 år siden jeg lagde op til sex og det er da også vildt. Vi er begge i starten af tyverne men har et sex liv som et ægtepar på 60 år.

Hvad kan jeg gøre for at få den lyst tilbage inden det ødelægger forholdet?

Eller er jeg bare rablende skør når jeg har det sådan?

Jeg vil sige at I/du måske skulle snakke med en professionel ang. hvad det præcis er der har gjort at du er gået fra at nyde sex til at finde det frastødende. 

Èn ting er det fysiske; det kommer sig nok af fødslerne og bækkensmerterne, men det psykiske tror jeg du skal prøve at komme til bunds i - for kan godt forstå det er frustrerende for jer begge 

Dog vil jeg give dig ret i at dét med at han spytter på sine hænder for at gøre dig våd er ret ulækkert - det ville jeg heller ikke kunne have 

Så skulle han nok nærmere bruge noget glidecreme...

Håber I finder ud af det 

PS. I har stadig mere sex end vi har (her er det dog mandens lyst der mangler)  

Anmeld

6. november 2011

Gaia

Først skaldu have trænet din bækkenbund..knib knib knib..måske 2* 50 dagligt af de korte og så 10 lange knib. 

Dernæst kunne setske være en ide at prøve med et råd en af eksperterne herinden kom med. Altså i ligger jer ind i seng, nøgne, ingen sex og ikke noget med at røre kønsdelene. Kæl medhinanden men minus kønsdelene, evt. God musik, dæmpet belysning. Derefter næste gang måske en to dage efter ligger i jer igen ind og kæler her kan i så vælge at kønsdelene berøres, men kan også bare kæle. Når I har kælet uden sex og du føler dig klar..måske går der en del gange..så prøv med sex. Evt brug glidecream, så din kæreste ikke spytter på hans fingre. Fortæl at han altså ikke skal gøre dig våd med spyt men med kærtegn og så må det tage den tid det tager. Han må være tålmodig og ikke have så travlt ned at komme igang med sagerne..

Synes ogsådu skalsnakkemed ham om hvad du kan lidt ikke lide og hvad han forventer. Indstil ham på at du behøver tid. Fortæl duik rigtigkan mærke så meget endnu dernede og fortæl hvordan du har det med sex.

Til slut så få passet ungerne, måske en gang om måneden, natten over. Så i kan kæreste hele dagen og natten og ikke kun være forældre hele tiden. Få romantikken ind i forholdet, både i sengen og udenfor sengen.

Anmeld

14. november 2011

hmg86

Jeg vil også umiddelbart gætte på, der er tale om noget psykisk der har ændret sig for dig..

Jeg oplevede selv en nedsat sexlyst, hvor jeg simpelthen ikke gad eller kunne finde lysten, og det viste sig, at det hang sammen med en depression. 

Har været gennem behandling både medicinsk og ved psykolog, og nu er det så småt ved at vende..

Og husk altid at fortælle om, hvad du kan lide og har lyst til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.