Tegn Baby.dks nye robot (konkurrence)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Maja_4000

Vi har brug for at være sikker på at den der vinder også ligger i tråd med den måde vi gerne vil brande baby.dk

- Vi overvejer at lave en vejledende afstemning og tage det til efterretning i vores vurdering.

Super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Sara.

Se mit svar lige ovenfor!

Synes bare det kunne være fedt at se de forskellige kreative forslag :-) også selvom vi ikke bestemmer noget.....

Anmeld

6. november 2011

serinasmor

i skriver vinderen trækkes d. 14 dec.  ... er det også der der er deadline eller skal i have et par dages betænkningstid ?

Anmeld

6. november 2011

mariamiss6

æpææææv jeg kan ikke tegne hehehe....

Men jeg kan ret godt lide den robot der er nu... Måske han bare skulle have et lidt mere happy fjæs :D

Anmeld

6. november 2011

twinboys

Zafir skriver:

Fx. photoshop

må man ikke tegne en på papir, jeg aner jo intet om at lave den på en computer???

Anmeld

6. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
twinboys skriver:

må man ikke tegne en på papir, jeg aner jo intet om at lave den på en computer???

Hvis du laver en rigtig fin en, så kan du scanne den ind også kan vi se om vi kan få lavet den til en fin digital version

Anmeld

6. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
serinasmor skriver:

i skriver vinderen trækkes d. 14 dec.  ... er det også der der er deadline eller skal i have et par dages betænkningstid ?

Det kan der være noget om!

Vi opdaterer med en deadline

Anmeld

6. november 2011

twinboys

Zafir skriver:

Hvis du laver en rigtig fin en, så kan du scanne den ind også kan vi se om vi kan få lavet den til en fin digital version

hvor mange ca. må den så være på papir??? højde og bredde

Anmeld

6. november 2011

serinasmor

twinboys skriver:

hvor mange ca. må den så være på papir??? højde og bredde

i så fald skal den være så stor som muligt og skannes ind i bedst mulig kvalitet ...

Anmeld

6. november 2011

serinasmor

hjælper gerne med at digitalisere hvis webmaster har for travlt

hmmm ... undrer mig lidt over der står jeres navn når moderator bliver citeret .. noget kode henrik skal have modificeret måske ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.