Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Vi skal have bøffer skåret af en oksemørbrad, kartofler skåret i skiver og i ovnen, og grøntsager til Spurgte manden hvad vi skulle fejre og "det er søndag" var svaret
Vi skal have bøffer skåret af en oksemørbrad, kartofler skåret i skiver og i ovnen, og grøntsager til
Spurgte manden hvad vi skulle fejre og "det er søndag" var svaret
Hvornår skal vi komme??? Det lyder godt nok lækkert!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Happiness skriver: Hvornår skal vi komme??? Det lyder godt nok lækkert!
Det er næsten færdigt, så I skal skynde jer. Kan høre han er ved at dække bord
Nessie skriver: Det er næsten færdigt, så I skal skynde jer. Kan høre han er ved at dække bord
Bliver sgu nok lidt svært at nå fra Amager af
Kruse90 skriver: Vi er ved at lave andebrysthehe det fik vi lige lyst til da vi var i Bilka idag med min mor for at købe and til på torsdag
Vi er ved at lave andebrysthehe det fik vi lige lyst til da vi var i Bilka idag med min mor for at købe and til på torsdag
ej andebryst .. det er bare lækkert ..
CharlieogNoahsmor skriver: ej andebryst .. det er bare lækkert ..
Det er vildt lækkert mmmhglæder mig allerede hehe:De er i ovnen nu hehe
Må lige nødt til at skrive igen... Hahahha...
Min kæreste har simpelthent lavet suppe med kotelet-stykker i Hahahaha.. Opfindsom er han da
camillakrath skriver: Vi skal have justeat.dk
Vi skal have justeat.dk
hehe .. det fik vi os i fredags .. mig og sønnen var alene hjemme .. og sønnen var syg så jeg ville ikke have ham for meget ud ..
Kruse90 skriver: Det er vildt lækkert mmmhglæder mig allerede hehe:De er i ovnen nu hehe
jeg er slet ikk misundelig ..
CharlieogNoahsmor skriver: jeg er slet ikk misundelig ..
hehe
Korteletter på panden, bagte tomater og champignoner med oregano samt ovnbagte katofler med smør (:
Og så er søsteren ved at bage brownie-kage til "Borgen"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128