Står i den situation at jeg skal at jeg er gravid og har termin midt i juni 2012. Nu er jeg studerende og og skal i praktik indtil midt i juni 2012. Har så fået at vide at jeg kan blive godkendt midt i maj 2012 og stadig bestå. Men men men.. Jeg havde egentlig tænkt mig at jeg først ville holde min barsel fra sep. 2012 da vi ikke har ret mange timer efter vores praktik og ikke har mødepligt. Grunden til at jeg ville vente med barsel fra sep. 2012 til sep. 2013 er fordi jeg først kan starte op på studie igen sep. 2013. Men nu tænker jeg jo lidt at hvis jeg ikke fuldfører min praktik den sidste måned så er jeg vel nødt til at starte min barsel.. Men hvad så bagefter?? Kan jeg så først starte op på su til sep. igen da det er der der er semesterstart?? Eller kan jeg godt få su fra juni da det er der min barsel egentlig er færdig?? Jeg er vildt forvirret og synes det er mega sært at finde rundt i..
Undskyld at det blev lidt langt og lidt rodet.. Men håber der er nogen der forstår hvad jeg mener og kan hjælpe mig lidt på vej
Anmeld