Babysvømning og kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.743 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Røverdatter

Jeg vil gerne høre alle jer andre kejsersnits-damer om hvornår i tog i svømmehallen igen (evt til babysvømning)? Vil enormt gerne til babysvømning med min dreng en dag, men selvfølgelig først når jeg 'må' pga arret osv....

Har ikke fået noget at vide af jordmoder, læge eller sundhedsplejerske..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

mener det er bedst at vente til du har været til kontrol hos lægen, kan ikke huske om det er efter 5 eller 8 uger. 

Anmeld

6. november 2011

Fru.Mäes <3

Min svigerinde er sundhedsplejserske og hun sagde at jeg hvert fald skulle vente med at tage i svømmehaller før arret er dit og uden sår  Men hun gav osse det gode råd, at vent med at tage i svømmehaller til baby har fået sit 3 måneders stik, da der er SÅ mange bakterier i badebassinet.. Men du bestemmer jo helt selv 

Anmeld

6. november 2011

Røverdatter

Tak for svar  Der er stadig sår på arret, så jeg vil nok vente et par måneder endnu.. 

Anmeld

6. november 2011

Fru.Mäes <3

Himmelsmil skriver:

Tak for svar  Der er stadig sår på arret, så jeg vil nok vente et par måneder endnu.. 

Men du kan hvert fald GLÆDE dig til at komme i svømmehallen med den lille, det er så hyggeligt altså 

Anmeld

6. november 2011

Røverdatter

<3 skriver:

Men du kan hvert fald GLÆDE dig til at komme i svømmehallen med den lille, det er så hyggeligt altså 

uha ja, jeg glæder mig meget. Var med min veninde og hendes pige i svømmeren da jeg var 8 måneder henne - det var så fedt at være med til  

Anmeld

6. november 2011

SussieThyssen

Himmelsmil skriver:

Jeg vil gerne høre alle jer andre kejsersnits-damer om hvornår i tog i svømmehallen igen (evt til babysvømning)? Vil enormt gerne til babysvømning med min dreng en dag, men selvfølgelig først når jeg 'må' pga arret osv....

Har ikke fået noget at vide af jordmoder, læge eller sundhedsplejerske..

Dit ar vil, under normale omstændigheder være helet efter 10-14 dage, med mindre der fx skulle gå infektion i det, men så længe du bløder vil jeg heller ikke anbefale svømning. Men efter den tid, kan du svømme lige når du har lyst.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. november 2011

Røverdatter

SussieThyssen skriver:

Dit ar vil, under normale omstændigheder være helet efter 10-14 dage, med mindre der fx skulle gå infektion i det, men så længe du bløder vil jeg heller ikke anbefale svømning. Men efter den tid, kan du svømme lige når du har lyst.

Kærligst
Sussie

Okay, tak for svar

ved du om det er normalt at der kommer meget lidt 'væske' eller blod fra arret. Det er overhovedet ikke vildt, men bare en lille bitte smule..?

Anmeld

6. november 2011

SussieThyssen

Himmelsmil skriver:

Okay, tak for svar

ved du om det er normalt at der kommer meget lidt 'væske' eller blod fra arret. Det er overhovedet ikke vildt, men bare en lille bitte smule..?

Det kan godt sive lidt i tiden efter, men da jeg kan se at det er ved at være en måneds tid siden du fik det, så synes jeg du lige skal lade lægen kigge engang på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.