Kager i København, Storkøbenhavn og omegn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Chalala85

Ansemusen skriver:

Åh det ville jeg rigtig gerne  Ville være lidt hyggeligt, nu jeg har fulgt din kamp herinde så længe

Endnu en grund til det faktisk ville betyde meget for mig at du lavede den Og min dejlige mand er helt med på ideen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

SS82

Hold op hvor er du bare dygtig. Håber du stadig laver når jeg engang skal bruge en kage :0)

Anmeld

16. november 2011

Ansemusen

Slott skriver:

Hold op hvor er du bare dygtig. Håber du stadig laver når jeg engang skal bruge en kage :0)

Det tror jeg da bestemt jeg gør

Anmeld

6. marts 2012

Ansemusen

Lige et par billeder af mine temakager

Første billede er af en kage til en sommerfest i min kærestes firma, også kaldet "Grisefest". Derfor en sjov gris på picnik.

De resterende billeder er af en kage, som jeg lavede til et surprise party for en tømrer, som havde været selvstændig i 10 år. Deraf tømrertemaet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2012

Dot D

Altså...... De orkidéer er bare sååååå smukke... Vil du ikke fortælle mig, hvordan, du har lavet dem....

Nyder at kigge på dem igen, for WAAAAAAAAAAAAUW........

Anmeld

7. marts 2012

Ansemusen

Dot D skriver:

Altså...... De orkidéer er bare sååååå smukke... Vil du ikke fortælle mig, hvordan, du har lavet dem....

Nyder at kigge på dem igen, for WAAAAAAAAAAAAUW........

Åhr tark Dot, hvor er du sød

Jo jeg kan prøve at forklare, men det er lidt svært, når jeg ikke kan vise det  Men jeg har brugt en orchidé-udstikker og så har jeg præget dem med en alround blomster-prægemåtte og brugt et ball tool til at lave den bølgede kant. Derefter er de penslet med forskellige pulverfarver. Nåh ja, og så er hvert blad sat på wire og sat sammen efter tørring. Men det drillede HELT vildt! Så vil ikke anbefale så store blomster på siden af en kage. Så de ekstremt tunge og knækker nemt! Jeg tror halvdelen af dem døede inden påsætning. Hehe

Anmeld

7. marts 2012

Dot D

Ansemusen skriver:

Åhr tark Dot, hvor er du sød

Jo jeg kan prøve at forklare, men det er lidt svært, når jeg ikke kan vise det  Men jeg har brugt en orchidé-udstikker og så har jeg præget dem med en alround blomster-prægemåtte og brugt et ball tool til at lave den bølgede kant. Derefter er de penslet med forskellige pulverfarver. Nåh ja, og så er hvert blad sat på wire og sat sammen efter tørring. Men det drillede HELT vildt! Så vil ikke anbefale så store blomster på siden af en kage. Så de ekstremt tunge og knækker nemt! Jeg tror halvdelen af dem døede inden påsætning. Hehe

Hvad er det for en udstikker? Den må jeg have fat i, hvis det betyder, at jeg kan lave så flotte orkidéer som dig...

Anmeld

7. marts 2012

Ansemusen

Dot D skriver:

Hvad er det for en udstikker? Den må jeg have fat i, hvis det betyder, at jeg kan lave så flotte orkidéer som dig...

Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men det er en kagebutik på nettet, som ikke har så stort udvalg, som mange af de andre sider. Min favoritliste er forsvundet efter, at min computer i går opdaterede og hentede det nye Explorer. Men skal nok skrive, hvis jeg kommer i tanke om det. Det er en dansk hjemmeside

Anmeld

7. marts 2012

Dot D

Ansemusen skriver:

Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men det er en kagebutik på nettet, som ikke har så stort udvalg, som mange af de andre sider. Min favoritliste er forsvundet efter, at min computer i går opdaterede og hentede det nye Explorer. Men skal nok skrive, hvis jeg kommer i tanke om det. Det er en dansk hjemmeside

Det lyder godt....

Anmeld

7. marts 2012

Ansemusen

Jo nu fandt jeg mine favoritter - here you go

http://www.cakesandmore.dk/product_info.php?products_id=60

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.