Vi har haft den dårligste nat ever - den har slået alle de andre skrigenætter, vi havde, da hun var helt lille. Jeg har sovet sammenlagt 1 time og ellers haft en meget grædende baby på armen hele natten (faderen tog dog over kl. 4 i en times tid, men måtte jo på arbejde den stakkel - øjnene hang helt nede ved knæene). Vagtlægen kom kl. 1 i nat og satte hende på penicillin og panodil til at tage det væreste af smerterne - ja, hun har fået mellemørebetændelse :(
Nu spørger jeg nok lidt dumt...men hvordan får de det?? Ja, min mor var der jo med det samme (hun ringede desværre lige midt i kaos i går aftes..typisk!) og hun sagde: "Nå, har du glemt at give hende hue på?!!" - Åhhh ha..nej for søren da..hendes hue er nærmest limet fast til hende, fordi jeg netop frygter et ørebarn.......Og jeg sørger altid for hun ikke er kold. Men forkølelse kan man altså ikke undgå jo....hører de to ting sammen?? Ja, jeg fik bare så dårlig samvittighed, fordi hun gennem en rimelig lang periode on and of har taget sig til det ene øre....netop det øre, som var rødest :'(. Var til lægen for 2 uger siden, men hun kunne intet se - øv.
Lige nu sover hun lidt det lille pus....så længe det varer
ej altså hvor er det bare træls, at hun skal døje med det.
/Jeanette
Anmeld