Efter fødsel. Ondt hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Anonym trådstarter

Det er nu tre uger siden jeg fødte, og jeg synes stadig virkeligt det svier der hvor jeg er bristede. (fik en 2. grads brist)

Derudover så bløder det altså stadig rigtig meget lige fra bristningen?

Hvor længe går der før det går væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

1012lmp

Det er meget forskelligt... ved mig fik det første gang over 6 uger inden jeg var forholdsvis normal igen...!

Så det skal du ikke bekymre dig om...

Anmeld

6. november 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Det er nu tre uger siden jeg fødte, og jeg synes stadig virkeligt det svier der hvor jeg er bristede. (fik en 2. grads brist)

Derudover så bløder det altså stadig rigtig meget lige fra bristningen?

Hvor længe går der før det går væk?

Det sveg også her i omkring 4 uger... og blødte lidt. Ikke noget voldsomt, men lidt. Hvis det bløder, er det derfor at det svier. 

Hvis du bløder meget, skal du altså gå til lægen og få tjekket syningerne.

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Det sveg også her i omkring 4 uger... og blødte lidt. Ikke noget voldsomt, men lidt. Hvis det bløder, er det derfor at det svier. 

Hvis du bløder meget, skal du altså gå til lægen og få tjekket syningerne.

Jeg synes i hvert fald at det er meget at det bløder? Jeg skal i hvert fald skifte bind ret ofte føler jeg Så vil mene det er på samme niveau som når ens menstruation topper. Bare hele tiden.

Anmeld

6. november 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jeg synes i hvert fald at det er meget at det bløder? Jeg skal i hvert fald skifte bind ret ofte føler jeg Så vil mene det er på samme niveau som når ens menstruation topper. Bare hele tiden.

er du sikker på at det er fra stingene, og ikke fra skeden? jeg blødte også kraftigt ret længe, men det var fra skeden... der kan sagtens gå 6-8 uger før man holder op med at bløde derfra.

Men hvis du er sikker på at det erstingene, skal du ha det tjekket. Hvis det er sprunget op, kan det være det skal syes sammen igen...

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

er du sikker på at det er fra stingene, og ikke fra skeden? jeg blødte også kraftigt ret længe, men det var fra skeden... der kan sagtens gå 6-8 uger før man holder op med at bløde derfra.

Men hvis du er sikker på at det erstingene, skal du ha det tjekket. Hvis det er sprunget op, kan det være det skal syes sammen igen...

Altså, hvis jeg tørre mig så kommer det meste blod fra mellemkøddet(der hvor jeg er bristet) og der sidder altid(altså hver gang jeg er på wc) rigtig rigtig meget koaguleret blod ved mellemkøddet Det er også kun der hvor jeg har ondt.

Anmeld

6. november 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg husker at jeg havde temmelig ondt i de føste 8 uger efter fødslen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.