Jeg er ynkelig... og syg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Må ærligt indrømme.... Hold kæft jeg har det eleeeeendigt! Føler mig næsten som en mand der har en enkel forkølelse! Åh gud...

Nå men. Jeg er syg. Hovedpine, kvalme, snottet, ondt i halsen, svedeture og feber - ikke skide lækkert!

Men jeg sidder og bekymrer mig om hvordan min lille pige i maven har det? Bliver hun påvirket af min sygdom? Er der noget jeg skal være OBS på?

Jeg synes ikke selv jeg har mærket hende så meget i dag, men det er faktisk også mest om aftenen der er gang i hende. Skal jeg være urolig over det, eller er det meget normalt?

Kram... En meget ynkelig og syg mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

NJN

Hun vil blive påvirket af din sygdom, men tror ikke der er noget at være bekymret for. Så længe du mærker hende.  

god bedring til jer. 

Anmeld

6. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

NJN skriver:

Hun vil blive påvirket af din sygdom, men tror ikke der er noget at være bekymret for. Så længe du mærker hende.  

god bedring til jer. 

Årh det lyder godt. Ønsker jo ikke der sker hende det voldsomme.

Men vil det være normalt at hun måske er mindre aktiv fordi "vi" er syge?

Og mange  tak

Anmeld

6. november 2011

NJN

rikkeregnbue skriver:

Årh det lyder godt. Ønsker jo ikke der sker hende det voldsomme.

Men vil det være normalt at hun måske er mindre aktiv fordi "vi" er syge?

Og mange  tak

Ja, det tror jeg er helt normalt.. Du er jo også mindre aktiv på grund af sygdommen.  

Anmeld

6. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

NJN skriver:

Ja, det tror jeg er helt normalt.. Du er jo også mindre aktiv på grund af sygdommen.  

Okay, det lyder godt... Så er jeg rolig igen  

Anmeld

6. november 2011

Holbæktrunten

rikkeregnbue skriver:

Må ærligt indrømme.... Hold kæft jeg har det eleeeeendigt! Føler mig næsten som en mand der har en enkel forkølelse! Åh gud...

Nå men. Jeg er syg. Hovedpine, kvalme, snottet, ondt i halsen, svedeture og feber - ikke skide lækkert!

Men jeg sidder og bekymrer mig om hvordan min lille pige i maven har det? Bliver hun påvirket af min sygdom? Er der noget jeg skal være OBS på?

Jeg synes ikke selv jeg har mærket hende så meget i dag, men det er faktisk også mest om aftenen der er gang i hende. Skal jeg være urolig over det, eller er det meget normalt?

Kram... En meget ynkelig og syg mig

Bebse har det fint... Så længe du sørger for at få væske nok. baby får IKKE influenza/forkølelse osv, fordi moderen har det...

Anmeld

6. november 2011

NJN

Holbæktrunten skriver:

Bebse har det fint... Så længe du sørger for at få væske nok. baby får IKKE influenza/forkølelse osv, fordi moderen har det...

Nå, det har jeg da altid hørt om. Altså at barnet også blev syg, hvis moderen var.  

Anmeld

6. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Holbæktrunten skriver:

Når okay... Jamen hvad så med aktiviteten i maven?  Skal jeg bekymre mig hvis hun er mindre aktiv end hun plejer at være?

Anmeld

6. november 2011

Holbæktrunten

rikkeregnbue skriver:

Når okay... Jamen hvad så med aktiviteten i maven?  Skal jeg bekymre mig hvis hun er mindre aktiv end hun plejer at være?

Nej - du er sikkert mere fokuseret på hende nu hvor du er sløj og ikke er så aktiv.... Jeg have influenza da jeg var gravid, og det var den besked jeg fik fra lægen. Synes nemlig også at knægten var blevet mindre aktiv...

Anmeld

6. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Holbæktrunten skriver:

Nej - du er sikkert mere fokuseret på hende nu hvor du er sløj og ikke er så aktiv.... Jeg have influenza da jeg var gravid, og det var den besked jeg fik fra lægen. Synes nemlig også at knægten var blevet mindre aktiv...

Okay, blev helt bekymret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.